چهاردهمین همایش سالیانه کولورکتال با عنوان تازه‌های تشخیص و درمان بیماری التهابی روده به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰ 19 October 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: دبیر علمی چهاردهمین همایش سالیانه کولورکتال با بیان اینکه این همایش هر ساله به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود، گفت: امسال هم چهاردهمین دوره از همایش، به مدت سه روز از بیست و ششم تا بیست و هشتم مهر ۱۴۰۲ با عنوان «تازه‌های تشخیص و درمان بیماری التهابی روده» در دو بخش شامل عمل‌های جراحی و همچنین کارگاه‌های علمی در حال برگزاری استآغاز به کار چهاردهمین همایش سالیانه کولورکتال در شیراز.
دکتر علیمحمد بنان زاده افزود: این رویداد علمی در روز نخست همایش با کارگاه اتاق عمل و انجام جدیدترین عمل‌های جراحی برای ارائه به مشارکت کنندگان برگزار می‌شود و در روز‌های بیست و هفتم و بیست و هشتم مهر هم با برگزاری کارگاه‌های علمی و آموزشی در مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه می‌یابد.
او اضافه کرد: در این همایش علمی و آموزشی تلاش شده است تا مطالب مورد استفاده متخصصان جراحی عمومی، داخلی، گوارش، رادیولوژی، رادیوتراپی، آنکولوژی، پزشکان عمومی و پرستاران ارائه شود.
دکتر بنان زاده محور‌های چهاردهمین همایش سالیانه کولورکتال را شامل «درمان دارویی»، «درمان جراحی»، «درمان عوارض»، «مدیریت عوارض جراحی»، «درمان‌های نوین» و «بررسی کیس‌های پیچیده» عنوان کرد.

 

برچسب ها: همایش ، کولورکتال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار