مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام بیان داشت : خانوار هایی که فاقد گاز طبیعی هستند از نفت سفید و گاز مایع با قیمت یارانه ای استفاده می کنند.
کد خبر: ۱۱۳۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 24 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ ایدون گفت :  این خانوارها به ۲ دسته تقسیم می شوند: دسته اول خانوار هایی که هنوز گازکشی توسط دولت برای آنان صورت نگرفته است و دسته دوم خانوار هایی که خانه هایشان از نظر فنی و نظام مهندسی یا  فقر مالی قادر به گاز کشی نیستند و در  محدود گاز رسانی هستند، وزرات نفت ملکف شده است که به مدت ۵ ماه برای گرمایشی نفت سفید و پخت و پز گاز مایع به آنان تحویل دهند.

وی افزود :از یکم آذر ماه براساس مصوبه هیات وزیران، وزرات نفت مکلف شد که گاز مایع به دو صورت یارانه ای و نرخ تمام شده در سراسر کشور عرضه شود.

ایدون ادامه  داد :  کلیه خانوارهایی که فاقد گاز طبیعی هستند، ثبت نام آنان صورت گرفته است و ماهیانه تا سقف ۵۰ کیلوگرم گاز مایع به آنان عرضه می شود.

 وی بیان داشت : در مصارف غیر خانوار از ابتدای سال جای با ثبت نام در سامانه سدف از طریق ۵ تاسیسات گاز مایع در شهرستان های ایلام، ملکشاهی، سرابله، آبدانان، دهلران  و ۶۰ عامل توزیع  گاز مایع خود را دریافت کنند. 

ایدون مطرح کرد : بر اساس مصوبه  شورای اقتصاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مخزن های تاکسی CNGسوز که عمر آنها بیش از ۱۵ است، به صورت رایگان تعویض می شوند. همچنین تاکسی هایی که در معاینه فنی مخزن CNG آنان تایید نکند نیز توسط شرکت ملی پخش به صورت رایگان تعویض می شوند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار