مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: ۴۵ هزار و ۵۰۰ مشترک تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان از گاز رایگان بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۱۱۴۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ 16 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمود کشاورز اظهار داشت: از این تعداد ۲۵ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد و ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر نیز زیر پوشش بهزیستی هستند.

وی افزود: مسئولیت های اجتماعی و کارهای عام المنفعه شرکت گاز بیشتر به صورت کلی از محل اعتبارات وزارت نفت است و به صورت متمرکز در قالب طرح های مسئولیت اجتماعی اقدام می شود.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام یادآور شد: مسئولیت های اجتماعی در بیشتر مواقع در زمان اربعین در استان انجام گرفته و شهرستان چرداول همه موکب ها تحت پوشش شرکت گاز به عنوان دستگاه معین بوده و موکب اختصاصی نیز توسط شرکت گاز در این شهرستان برپا شده است.

کشاورز اضافه کرد: گاز رسانی به دورترین‌ نقاط استان در کمترین زمان ممکن را از مسئولیت های اجتماعی خود در قبال مردم و محیط زیست می دانیم که انجام داده ایم.

به گفته وی، تقریبا همه نیروهای این شرکت بومی هستند و در همه شهرستانها نیروهای بومی بکارگیری شده است.

وی در خصوص قطع گاز در استان توضیح داد: با توجه به وضعیت آب و هوا با وجود افزایش مصرف مشترکان مشکلی در این زمینه تاکنون وجود نداشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام عنوان کرد: با توجه به طرح های پدافند غیرعامل کمترین میزان قطعی در سطح استان داریم و میزان فشار و دبی در استان در وضعیت مطلوبی است و در شرایط بحرانی هم هیچ گونه قطعی گاز نداشتیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار