مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: ۱۰۰واحد مسکونی طی یکسال گذشته برای نیازمندان این استان احداث، تکمیل و به آنان واگذار شده است.
کد خبر: ۱۱۵۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ 03 February 2024

به گزارش «تابناک البرز» رضا البرزی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: از دهه فجر سال گذشته تا فجر سال جاری ۳۹۸ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال صرف خرید، احداث و تعمیر یک هزارو ۱۳۵ واحد مسکونی برای نیازمندان البرز شده است.

وی بیان کرد: هزینه‌های انجام‌شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو و وام قرض‌الحسنه تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با بیان اینکه خرید مسکن مشمول خانواده‌های مددجوی سه نفر به بالا است، گفت: خانواده‌های دو نفره و یک نفره در صورتی که نیاز به تعمیرات، احداث فضای جانبی و مرمت مسکن داشته باشند، از کمک هزینه کمیته امداد استفاده کنند.

این مسئول اضافه کرد: مددجویان واجد شرایط که در سامانه مسکن ملی ثبت‌نام کرده و به مرحله تخصیص پروژه رسیده اند در قالب خرید و احداث مسکن از مبلغ یک میلیارد ریال کمک بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات صندوق امداد ولایت بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه برای کمک به خرید مسکن نیازمندان مناطق شهری ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه بدون سود پیش‌بینی شده است ،گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی از جمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار