مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر البرز از آموزش به ۲۶ هزار و ۱۰۰ نفر از شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵ 21 April 2024

به گزارش «تابناک البرز» محمدباقر خلفی اظهار کرد: این افراد در ۸۲۷ دوره آموزشی با کمک‌های اولیه، آموزش عمومی امداد و نجات، دوره تخصصی، دوره بازآموزی، دوره ضمن خدمت، آموزش همگانی و امثال آن آشنا شدند. 
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر البرز گفت: از این تعداد ۳۲۸ دوره شامل کمک‌های اولیه و آموزش همگانی ویژه برای ۱۳هزار و ۸۵ نفر، ۱۷۳ دوره مخاطرات ویژه برای چهارهزار و ۱۰۶ نفر و ۱۴۸ دوره مهارت‌های پایه داوطلبی ویژه برای سه هزارو ۷۰۰ برگزار شد. 
خلفی بیان کرد: همچنین سال گذشته ۲۰ دوره مهارت‌های ویژه شرایط اضطرار در شرکت‌ها و مؤسسات متقاضی برگزار شد که طی آن ۳۷۰ نفر با اقدامات ضروری در شرایط اضطرار از جمله تزریقات، در دوره‌های ۵۰ ساعته آموزشی آشنا شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز یادآورشد: ۱۶ دوره تخصصی آموزش عمومی امداد، آموزش عمومی نجات، آموزش تخصصی پیش بیمارستانی، ۲ دوره تخصصی اصول پیمایش و یک دوره پیش بیمارستانی، همچنین برگزاری یک دوره تربیت مربی امدادو کمک‌های اولیه(کد سه ) و یک دوره تربیت مربی پایه، همچنین دوره بازآموزی مربیگری کدسه و مربیگری پایه از دوره‌های تخصصی برگزار شده توسط هلال احمر استان البرز در سال گذشته بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز افزود: قشر‌های مختلف مردم از جمله دانش‌آموزان، کارمندان، کارگران، معلمان، نیرو‌های بسیجی و سربازان تحت پوشش این آموزش‌ها قرار گرفتند.
خلفی گفت: در زمان حاضر جمعیت هلال احمر دارای هفت شعبه در سطح استان البرز است که با توجه به رشد و فعالیت خانه‌های هلال در محلات، سطح دسترسی اقشار مختلف مردم در مناطق دور از مرکز استان و شهرستان‌ها مهیا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار