فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در سالی که گذشت، هشت تن مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به سال ۱۴۰۱، رشد ۱۲ درصدی داشته است
کد خبر: ۱۱۵۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳ 22 March 2024

تابناک خوزستان: سردار سیدمحمود میرفیضی پیش از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در ابتدا یادی کنیم از پنج شهید مدافع امنیت خوزستان که در سال ۱۴۰۲ به شهادت رسیدند، ما عهد می‌بندیم که رهرو راه آنها باشیم چرا که آنها جان خودشان را نثار کردند تا امنیت حفظ شود و باقی بماند.

وی تاکید کرد: همکاران بنده در کنار همه کارهای خود باید امنیت مسافران و راهیان نور را تأمین کنند و از طرفی با توجه به تقارن ماه رمضان و عید نوروز وظیفه ذاتی خاص این ماه را نیز به عهده دارند.

فرمانده انتظامی خوزستان اضافه کرد: در طرح نوروزی ۸۲۵ واحد گشتی خودرویی، موتوری و پیاده در قالب پلیس‌های تخصصی پیش بینی شده که در ایام عید با دو مؤلفه «رأفت» و «اقتدار» خدمتگزاری می‌کنند؛ همچنین بیش از ۸۰ واحد نظارتی قرار دادیم و علاوه برآن‌ها نیز شماره ۱۹۷ را داریم تا مردم بر کار پلیس نظارت کنند.

وی در خصوص پیشگیری از جرایم، کشفیات قاچاق کالا و مواد مخدر در خوزستان بیان کرد: در سالی که گذشت، هشت تن مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به سال ۱۴۰۱، رشد ۱۲ درصدی داشته است؛ همچنین جمع‌آوری معتادان ولگرد و خرده فروشان در استان نسبت به سال ۱۴۰۱، دو برابر شده است.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار