کارشناس پیش‌بینی جوی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به پیش‌بینی انجام شده برای پایداری جوی گفت: وضعیت جوی استان تا یک هفته آینده پایدار پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۸۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 16 February 2016
حسین سلطانی امروز در گفت‌وگو با فارس در زنجان وضعیت جوی امروز استان زنجان را پایدار پیش‌بینی و اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی انجام شده وضعیت جوی امروز صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی به ورود یک سیستم پرفشار جوی به استان زنجان اشاره و اضافه کرد: وزش باد از پیامدهای فعالیت این سامانه جوی است که در برخی نقاط شدید پیش‌بینی شده است.

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان با تاکید بر ثابت پیش‌بینی شدن دمای استان تا پایان هفته ادامه داد: این وضعیت تا پایان هفته پایدار خواهد بود.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را هشت درجه بالای صفر عنوان کرد و گفت: این دما در مقایسه با روز گذشته افزایش یافته است.

وی از ثبت سه درجه زیر صفر در زنجان به عنوان سردترین دما طی 24 ساعت گذشته خبر داد و افزود: بالاترین دمای این بازه زمانی هم با 19 درجه بالای صفر از آب‌بر گزارش شده است.

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان نوسان دمایی شهر زنجان را 16 درجه اعلام کرد و ادامه داد: این شهر در این بازه زمانی دمایی بین سه درجه زیر صفر و 13 درجه بالای صفر گزارش شده است.

شایان ذکر است، وضعیت جوی استان این روزها افزایش یافته و بهاری شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار