مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: این شرکت طرحهای خوشه‌ای خود را به ترتیب در حوزه فرش، کفش، چاقو، مس و ملیله، نساجی و زیتون به صورت منظم در استان زنجان پیگیری و عملیاتی می‌کند.
کد خبر: ۱۸۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 16 February 2016
ناصر صیدی در گفت‌وگو با تسنیم در زنجان با بیان اینکه طرح خوشه فرش در استان از سال 93 آغاز شده است، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده است سال 95 آخرین سال اجرای این طرح در استان زنجان باشد.

وی با اشاره به همکاری بسیار مطلوب دانشگاهها با شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در زمینه معرفی و رونق صنایع دستی و هنری زنجان از جمله کفش تصریح کرد: مجوز اجرای طرح خوشه فرش با همکاری اساتید دانشگاهی در استان زنجان اخذ شده است که عملیات اجرای آن از سال 95 آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه در سال 85 اجرای خوشه روی در زنجان آغاز شد اما پس از دو سال به دلیل عدم همکاری مطلوب واحدهای روی نتایج موفق آمیزی در این حوزه کسب نشد، تصریح کرد: شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان همواره به منظور حمایت از صنعت بومی و به طور کلی صنایع دستی زنجان برنامه‌های مشخص و مدونی تهیه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت طرحهای خوشه‌ای خود را به ترتیب در حوزه فرش، کفش، چاقو، مس و ملیله، نساجی و زیتون به صورت منظم در استان زنجان پیگیری و عملیاتی می‌کند.

صیدی ضمن تاکید بر حمایت جدی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان خدمات حمایت بیمه‌ای از واحدهای صنعتی را با همکاری بیمه ایران با اخذ 35 درصد هزینه بیمه انجام می‌دهد.

وی با اشاره به تسهیلات ارائه شده از سوی شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان در دو سال فعالیت دولت یازدهم به واحدهای صنعتی افزود: در طول دو سال فعالیت دولت یازدهم از محل کمک‌های فنی و اعتباری شرکت شهرکهای صنعتی 100 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی استان زنجان پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه تسهیلات ارائه شده به واحدهای صنعتی در راستای حمایت از واحدهای ذیربط به عنوان واحدهای اقتصادی بوده است، ابراز کرد: امیدواریم با تدوین برنامه‌های مشخص واحدهای صنعتی کشور و به تبع آن استان زنجان به رونق واقعی دست یافته و سبب توسعه کشور شوند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار