هوای زنجان پس از حاکم شدن چند روزه گرد و غبار و وزش باد شدید که موجب طوفانی از گرد و خاک شده بود، از ظهر روز گذشته /سه شنبه/ بارانی شد و طراوت و شادابی خاصی را به مناطق مختلف این استان بخشید.
کد خبر: ۱۸۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 24 February 2016
مردم زنجان، ریزش باران در آخرین ماه از فصل زمستان را به فال نیک گرفتند و از اینکه این رحمت الهی گرد و غبار موجود در آسمان و زمین را شست، بسیار راضی و خوشنود هستند. 
ریزش باران در این فصل از سال موجی از شور و شعف در میان مردم و کشاورزان این خطه از میهن اسلامی ایجاد کرد و در واقع شهروندان وقتی سیلاب گل آلود را جاری بر آسفالت خیابان ها و کوچه ها دیده و کشاورزان نیز زمین های خود را سیراب شده یافتند به این لطف و عنایت خداوند منان شکر کردند.
کارشناس پیش بینی خدمات عامه اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: ریزش باران در شهر زنجان از شامگاه گذشته آغاز و تا بامداد امروز /چهارشنبه/ نیز همچنان ادامه داشت.
حسین سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، میزان بارندگی در شهرستان زنجان را 12در این مدت میلیمتر اعلام کرد و افزود: میزان بارش در شهرستان خرمدره یک صدم میلیمتر و در خدابنده 5/5 میلیمتر بود و تا این لحظه نیز از سایر شهرستان های استان گزارشی نرسیده است.
وی با یادآوری اینکه بارش باران در شهرستان ماهنشان و شهر گرماب از توابع شهرستان خدابنده از بعدازظهر روز گذشته آغاز شده بود، اظهار کرد: امروز /چهارشنبه/ نیز انتظار بارش های پراکنده در نقاط مختلف این استان می رود و روز پنجشنبه نیز با کاهش محسوس دما مواجه خواهیم بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار