شهردار زنجان با بیان اینکه در راستای کمک به موسسات خیریه به منظور تحقق اهداف آنها حمایتهای لازم انجام می‌شود، گفت: پروانه رایگان به انجمن‌های خیریه در زنجان صادر می‌شود.
کد خبر: ۱۹۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 02 March 2016
حبیب یگانه در جلسه علنی شورای شهر زنجان اظهار داشت: در راستای کمک به انجمن‌ها و موسسات خیریه‌ای که قصد احداث بنا را دارند پروانه ساخت رایگان صادر می‌شود.

وی با اشاره به تعداد موسسات خیریه‌ای که در زنجان فعالیت می‌کنند، افزود: در حال حاضر بیش از 20 موسسه خیریه در شهر فعالیت می‌کنند که میزان هزینه‌های ناشی از صدور پروانه‌های ساختمانی و عوارض آن در قالب ماده 16 محاسبه می‌شود.

شهردار زنجان ابراز کرد: در حدود 2 میلیارد و 600 میلیون ریال در قالب صدور پروانه ساختمانی رایگان به انجمن حمایت از بیماران ام اس به منظور احداث ساختمانی با کاربری اداری، درمانی و توانبخشی واقع در سایت اداری کمک می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری هرگونه حمایتی که از موسسات و انجمن‌های خیریه انجام دهد در راستای کمک به تحقق اهداف این موسسات است.

یگانه با تاکید بر اینکه برخی از مصوبات بین راهی که شورای چهارم در سال گذشته به تصویب رسانده اجرایی می‌شود، عنوان کرد: بخشی از تملکات نیز در این راستا در حال انجام است.

وی در پاسخ به انتقاد یکی از اعضای شورای شهر در زمینه پرداخت نقدی برای انجام تملک صورت گرفته ما بین خیابان فدائیان اسلام و خیابان بعثت بیان کرد: ملک واقع در این خیابان متعلق به وراث بوده و امکان تملک به صورت تهاتری وجود نداشت.

گفتنی است لایحه تملک ملک در خیابان بعثت، صدور پروانه رایگان به منظور احداث ساختمان برای انجمن حمایت از بیماران ام اس و غیره از جمله لوایح تصویب شده در جلسه امروز شورای شهر زنجان بود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار