مسئول سامانه الکترونیکی فروش صنایع‌دستی استان زنجان گفت: ایجاد فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی زنجان موجب ایجاد برند استانی می‌شود.
کد خبر: ۱۹۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 05 March 2016
علی حسنی تنها‌علی در حاشیه افتتاحیه سامانه فروش آنلاین صنایع‌دستی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه الکترونیکی فروش محصولات و صنایع‌دستی استان زنجان و جاذبه‌های تاریخی، مذهبی و گردشگری به منظور معرفی بهتر استان ایجاد و راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه سامانه الکترونیکی مذکور از امروز به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است، افزود: در این سامانه اطلاعات همه هنرهای دستی و صنایع‌دستی تولید شده توسط هنرمندان زنجانی وارد شده است.

مسئول سامانه الکترونیکی فروش صنایع‌دستی استان زنجان با اشاره به اینکه خریداران و علاقه‌‎مندان برای مشاهده آخرین تولیدات صنایع‌دستی استان زنجان می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند، بیان کرد: در این سامانه همه جزئیات محصول و مشخصات هنرمند نیز وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی این سامانه موجب یک نوع برندسازی برای استان در زمینه هنرها و صنایع‌دستی شده است، تصریح کرد: با مراجعه به این سامانه علاقه‌مندان می‌‎توانند خرید نیز بکنند، چرا که این سامانه دارای نماد اعتماد الکترونیک نیز است.

مسئول سامانه الکترونیکی فروش صنایع‌دستی استان زنجان با بیان اینکه فروشگاه الکترونیکی، فروش صنایع‌دستی استان زنجان به صورت 24 ساعته فعال است، گفت: هدف آشنایی بیشتر هموطنان با صنایع‌دستی استان و جاذبه‌های گردشگری است.

وی با اشاره به اینکه نخستین فروشگاه اینترنتی صنایع‌دستی استان زنجان دارای امکانات متعددی از جمله سیستم مدیریت اختصاصی و پیشرفته است، بیان کرد: قابلیت خرید آنلاین، سیستم مقاله‌ دارای بخش‌های جاذبه‎های گردشگری، صنایع‌دستی و محاسن آن و بیوگرافی اساتید و هنرمندان صنایع‌دستی استان زنجان از امکانات این سامانه است.

گفتنی است، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیک هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را احراز می‌‌کند، مسئولیت صحت فعالیت کسب و کار اینترنتی و همه محتوای منتشر شده در وب سایت بر عهده صاحب کسب و کار اینترنتی است و دارنده نماد اعتماد الکترونیکی، تحت نظارت دستگاه‌های مسئول، ملزم به رعایت قوانین تعهدنامه هستند.

کسب و کار فروشگاه اینترنتی شوال در مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت شناسایی شده و دارای اعتماد الکترونیکی یک ستاره است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار