شهردار زنجان از احداث ۱۳۴ هکتار تفرجگاه در جنوب شهر زنجان خبرداد و گفت: توسعه فضای سبز از مهمترین برنامه‌های شهرداری زنجان است که با جدیت دنبال می‌شود.
کد خبر: ۱۹۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 06 March 2016
حبیب ملایی یگانه در مراسم جشن درختکاری در دانشگاه تحصیلات تکمیلی از انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بین ثبت احوال، منابع طبیعی و شهرداری خبرداد و افزود: بر اساس این تفاهم نامه به ازای هر تولد و ازدواجی که در استان زنجان ثبت می شود غرس یک نهال در بوستان ها نیز انجام خواهد شد.

شهردار زنجان از ایجاد ۱۳۴ هکتار تفرجگاه در جنوب شهر زنجان خبرداد و گفت: توسعه فضای سبز از مهمترین برنامه های شهرداری زنجان است که با جدیت دنبال می شود.

ملایی یگانه افزود: صرفه جویی در مصرف آب و هوشمند سازی آبیاری فضای سبز از برنامه های شهرداری زنجان است.

شهردار زنجان گفت: خوشبختانه طی هفته منابع طبیعی پاکسازی حاشیه زنجانرود با همکاری همیاران طبیعت انجام شد.

ملایی یگانه افزود: در راه اندازی باغ گیاه شناسی شهرداری مساعدت لازم با دانشگاه تحصیلات تکمیلی را در دستور کار خود در سال آینده قرار خواهد داد.

همچنین رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان گفت: این دانشگاه بر ایجاد فضای سبز تاکید دارد و اگر آب مورد نیاز تامین شود باغ گیاه شناسی نیز راه اندازی خواهد شد.

حمید رضا خالصی فر با اشاره به راه اندازی باغ گیاه شناسی افزود: این دانشگاه در صدد ایجاد باغ گیاه شناسی بوده و راه اندازی آن نیازمند کمک شهرداری و تامین آب است.

وی اظهار کرد: قبل از احداث ساختمان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان باغ گردوی این دانشگاه راه اندازی شده و هرکدام از درختان این دانشگاه قدمت احداث این دانشگاه را دارند.

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان گفت: دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان بر ایجاد و راه اندازی فضای سبز تاکید دارد و اگر آب مورد نیاز تامین شود باغ گیاه شناسی نیز ایجاد خواهد شد و در این دانشگاه برای آبیاری درختان از تانکر آب استفاده می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار