سرپرست سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: ظرفیت خدمات شهربازی زنجان با ورود بخش خصوصی چهار برابر افزایش پیدا می کند.
کد خبر: ۱۹۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ 06 March 2016
مهدی عاقلی در گفت و گو با ایرنا افزود: دستگاه های موجود در شهربازی زنجان بیش از 25 سال قدمت داشتند و به علت فرسوده بودن، استفاده از آنها ریسک بالایی محسوب می شد.
وی یادآورشد: شهرداری زنجان نیز با وجود آنکه زمان و هزینه بسیاری برای تعمیر دستگاه های بازی شهربازی صرف می کرد، اما در عمل ظرفیت بهره برداری از آنها وجود نداشت.
عاقلی اظهار کرد: از مهر سال جاری که زمان استفاده از شهربازی به اتمام رسید، سرمایه گذاری با 40 میلیارد ریال سرمایه وارد عمل شده و اقدام به بهسازی شهربازی زنجان کرد.
سرپرست سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: سرمایه گذار اقدامات لازم برای نصب لوازم بازی را انجام داد اما به علت سرمای هوای زنجان بتن ریزی انجام نشد.
وی به هدف گذاری شهرداری زنجان برای استفاده از شهربازی در عید نوروز 95 اشاره و خاطرنشان کرد: به علت سرمای موجود سرمایه گذار نتوانست کارها را بر اساس برنامه ریزی پیش ببرد و این هدف محقق نشد.
عاقلی ادامه داد: با این وجود از جمعه 14 اسفند سرمایه گذار عملیات اجرایی در پارک ملت را ادامه می دهد.
سرپرست سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: شهرداری در این مدت بیکار نبوده و در حال آماده سازی دستگاه های بازی بود تا همزمان با بتن ریزی دستگاه ها را برای نصب منتقل کند.
تنها شهربازی زنجان دارای هشت وسیله بازی بود که به علت فرسوده بودن مورد استفاده قرار نمی گرفت و مردم نمی توانستند از این وسایل بازی استفاده کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار