مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: تمام مجموعه های ورزشی این استان با بدهی برق مواجه هستنند.
کد خبر: ۱۹۳۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 06 March 2016
عادل کاظمی در گفت و گو با ایرنا افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان دو میلیارد و 360میلیون ریال از بابت مصرف انرژی برق به شرکت توزیع نیروی برق این استان بدهکار می باشد و اقدام موثری از سوی مسئولان آن در این خصوص صورت نگرفته است.
وی، اظهار کرد: این میزان بدهی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به شرکت توزیع نیروی برق، میراث سال های گذشته بوده و به سالجاری ارتباط چندانی ندارد و اخطارهای متعدد مبنی بر قطع برق مجموعه های ورزشی داده شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در پاسخ به قطع شدن برق مجموعه ورزشی 15 خرداد شهر زنجان در آستانه برگزاری مسابقات ورزشی واترپلو نیز گفت: تذکرات لازم به اداره کل ورزش و جوانان زنجان داده شده بود که متاسفانه مسئولان مربوطه نسبت به پرداخت بدهی اقدامی نکردند تا اینکه این شرکت برای وصول مطالبات خود تصمیم به این کار گرفت.
کاظمی با بیان اینکه مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان علت پرداخت نشدن بدهی خود به این شرکت را تخصیص نیافتن منابع مالی عنوان کرده اند، افزود: مدیریت بهینه در این بخش می تواند از افزایش بالای مبالغ مصرف برق به میزان قابل توجهی جلوگیری کند.
وی خاطرنشان کرد: معوقات برق مصرفی از سوی این شرکت به صورت کتبی به اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام شده است که امید می رود با تعامل سازنده، پرداخت بدهی ها شتاب بیشتری یابد.
کاظمی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان موظف به وصول بهای برق مصرفی از مشترکین خود در بخش های مختلف بوده که این نیز با هدف برنامه ریزی و ارائه خدمات بهتر در حوزه صنعت برق است.
وی، افزود: پرداخت به موقع مبالغ برق مصرفی، این شرکت را در انجام برنامه های مختلف یاری می دهد و با توجه به اهمیت موضوع، نیاز است مشترکین در موعد مقرر نسبت به پرداخت قبوض برق خود اقدام کنند تا مشمول قطعی برق نشوند.
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: برق مجموعه ورزشی 15 خرداد زنجان که در آستانه برگزاری مسابقات رده های سنی واترپلوی قهرمانی کشور قطع شده بود، به طور موقت وصل شده است.
محمدعلی حمزه پور، دلیل اصلی پرداخت نشدن بدهی بالا به شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان را نبود تامین مالی مناسب در این بخش ذکر کرد.
وی افزود: همکاری و تعامل شرکت توزیع نیروی برق این استان می تواند معضل مربوط به پرداخت نشدن برق مصرفی این اداره کل به ویژه مجموعه های ورزشی را بیش از گذشته هموار کند.
مسابقات رده های سنی واترپلوی قهرمانی کشور از روز گذشته /شنبه / در رده های سنی زیر 12 و 14 سال در مجموعه ورزشی 15 خرداد آغاز شده و تا 20 اسفند جاری نیز ادامه دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار