فرماندار زنجان گفت: سیاست دولت بر این است که گردش اقتصادی از زمین خارج شده و در بخش‌های مختلف مثل بورس، صنعت، معدن و تجارت به خدمت گرفته شود.
کد خبر: ۱۹۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 14 March 2016
مجید فرخی ظهر در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‎المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان زنجان اظهار کرد: در حفظ کاربری اراضی باید در سال آینده نیز به عنوان یک استراتژی اقدامات مربوط صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در صورت مقابله و عدم تخصیص امکانات لازم این باغ‌شهرها قابلیت اقتصادی خود را از دست خواهند داد، بیان کرد: در این صورت زمین‌ها ارزش‌افزوده را از دست خواهند داد.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه عدم تخصیص امکانات آب و برق گاز پایین آوردن ارزش افزوده آن بوده است، تصریح کرد: بخشی از اراضی ملی که در دست مردم است باید وارد چرخه اقتصادی شود.

فرخی با اشاره به اینکه راکد کردن بازار سودجویان در زمینه تفکیک اراضی، بخش صنعت و تجارت موجب جلوگیری از سوءاستفاده در این زمینه خواهد شد، گفت: متأسفانه بر اساس برخی از طرز تفکرها در درون شهر برخی از افراد زمین خریداری کرده و فکر می‌کنند، ارزش افزوده خواهد داشت که این دیدگاه درست نیست.

وی با بیان اینکه دولت به هیچ عنوان در این زمینه گام برنداشته که باغ‌شهرها دارای ارزش افزوده باشند، افزود: سیاست دولت بر این بوده که گردش اقتصادی از زمین خارج شده و در بخش‌های مختلف مثل بورس، صنعت، معدن و تجارت به خدمت گرفته شود.

فرماندار زنجان با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور بر اثر تحریم‌های اقتصادی با تدابیر رئیس جمهور حل شده است، گفت: امید است با رهبری مقام معظم رهبری هر روز بتوانیم در حوزه اقتصادی گام‌های مؤثری برداریم.

در ادامه این جلسه نیز مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان نیز اظهار کرد: تمام انشعابات و توزیع برق و صدور انشعابات بندی در آیین‌نامه مربوط اعلام شده است.

عادل کاظمی خاطرنشان کرد: در همین آیین‌نامه نیز چند مصداق برای قطع برق ذکر شده است و در یک بند آمده است که اگر توسط مقامات قضایی دستور باشد، برخورد لازم با متخلفان در این زمینه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان با اشاره به اینکه اگر مصارف کشاورزی در غیر مصارف کشاورزی باشد با گران‌ترین تعرفه هزینه‌ها حساب می شود، تصریح کرد: اگر شفایت لازم در این زمینه وجود داشته باشد، شرکت برق نیز برخورد لازم را انجام خواهد داد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار