معاون شهردار زنجان گفت: دومین جشنواره «صدای رنگ» با موضوع دیوارنگاری و نقاشی دیواری در زنجان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۹۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 15 March 2016
سید سعید صفوی در گفت‌وگو با تسنیم در زنجان با بیان اینکه با فرارسیدن ایام پایانی سال جشنواره دیوار‌نگاری و نقاشی دیواری با عنوان «صدای رنگ» در زنجان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این جشنواره تا اواخر اسفند ماه امسال ادامه دارد.

وی با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در جشنواره عنوان کرد: جشنواره دیوار‌نگاری و نقاشی دیواری با حضور 25 هنرمند و نقاش برجسته استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان با تاکید بر اینکه جشنواره صدای رنگ 2 با موضوعات طبیعت، بهار و غیره به اجرا درآمده است، بیان کرد: در اسفند ماه سال گذشته نیز همانند امسال این جشنواره با حضور هنرمندان و نقاشان برتر استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه ایجاد روحیه شادابی و نشاط در شهر و خلق مناظر زیبایی از طبیعت در دیوارهای سطح شهر حداقل فوایدی است که جشنواره صدای رنگ 2 دارد، ابراز کرد: با توجه به فرارسیدن تعطیلات عید نوروز و افزایش حضور مسافران و گردشگران در زنجان جشنواره دیوار‌نگاری در فضاسازی شهری تاثیر‌گذار است.

صفوی به نصب سفره‌های هفت‌سین در مناطق مختلف شهر زنجان اشاره کرد و افزود: یکی از هفت سین‌های مورد نظر در محل کارخانه کبریت سابق نصب می‌شود.

وی تاکید کرد: مطابق سال گذشته 8 سفره هفت سین در مبادی ورودی و خروجی شهر و نیز برخی از میادین اصلی و مکانهای پرتردد در نظر گرفته شده نصب می‌شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان به طراحی و اجرای مجسمه‌ها و المانهای نوروزی در سطح شهر اشاره کرد و یادآور شد: این مجسمه‌ها در دست ساخت است و در روزهای آینده نصب می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار