رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به توقف روند کاهشی دمای استان از ظهر امروز گفت: این روند تا پایان هفته افزایشی خواهد بود.
کد خبر: ۲۰۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 02 April 2016
صونا صرفی در گفت‌وگو با فارس در زنجان وضعیت جوی استان زنجان را برای امروز پایدار پیش‌بینی و اظهار کرد: وضعیت جوی استان از فردا با نفوذ سامانه بارشی تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

وی پوشش ابر و بارش‌های متناوب و پراکنده را از پدیده‌های جوی استان طی چند روز آینده اعلام و اضافه کرد: این پدیده جوی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان روند دمای استان را تا پایان هفته افزایشی اعلام و تصریح کرد: دوشنبه و پنج‌شنبه هم احتمال بارش‌های رگباری وجود دارد.

صرفی نوسان دمایی شهر زنجان را طی 24 ساعت گذشته 9 درجه اعلام کرد و گفت: شهر زنجان در این بازه زمانی دمایی بین چهار درجه زیر صفر و پنج درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.

وی پایین‌ترین دمای ثبت شده طی روز گذشته در استان زنجان را با هشت درجه زیر صفر در ایستگاه خیرآباد عنوان کرد و گفت: در بین مراکز شهرستان‌ها، پایین‌ترین دما با چهار درجه زیر صفر از شهرهای زنجان و قیدار گزارش شده است.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان افزود: طی 24 ساعت گذشته بالاترین دمای ثبت شده در استان با 12 درجه بالای صفر در آب‌بر ثبت شده است.

صرفی دمای فعلی شهر زنجان را دو درجه بالای صفر عنوان و ابراز کرد: این دما در مقایسه با بازه زمانی روز گذشته در این ساعت یک درجه خنک‌تر شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار