مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: سال گذشته 320 یادواره شهید در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۲۰۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 03 April 2016
علی کاظمی در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی یادواره‌ شهدا برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در همین زمینه سال گذشته 320 یادواره شهید در استان زنجان برگزار شد، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین یادواره‌های شهدا یادواره 428 شهید دانش‌آموز زیر 17 سال برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته طرح سپاس والدین شهدا نیز برگزار شد، اضافه کرد: این طرح به تعداد 4 هزار و 200 مورد انجام شد.

کاظمی با بیان اینکه تعداد افراد بهره‌مند از خدمات بنیاد شهید استان 50 هزار نفر است، تصریح کرد: سالانه خدمات متعددی در حمایت از جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی در ادامه از اجرای طرح پایش سلامت نیز در استان خبر داد و گفت: طرح پایش سلامت والدین معزز شهدا و جانبازان بهمن ماه سال قبل برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه این طرح برای 2 هزار و 190 نفر از والدین شهدا اجرایی شد، تصریح کرد: همچنین این طرح برای 714 نفر از جانبازان زنجانی اجرایی شد.

کاظمی با اشاره به اینکه استان زنجان 3 هزار شهید والامقام را در کارنامه افتخارات خود دارد، افزود: همچنین این استان 7 هزار جانباز و 588 آزاده دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: در آخرین روزهای اسفند سال گذشته نیز دو نفر از مدافعان حرم اعزامی از زنجان به نام رحمان بهرامی و داوود مرادخانی در عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسیدند.

گفتنی است، شهید مرادخانی از تخریب‌چی‌های خبره تیپ 36 انصارالمهدی (عج) زنجان و شهید بهرامی از نیروهای بازنشسته سپاه شهرستان خرمدره بودند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار