سخنگوی شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه برش سه ماهه نخست بودجه امسال شهرداری زنجان به شورا ارائه شده است، گفت: اتمام پروژه‌های شاخص شهری در دستور کار شهرداری زنجان قرار گیرد.
کد خبر: ۲۱۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴ 11 April 2016
اسماعیل دویران در گفت‌وگو با تسنیم در زنجان با بیان اینکه برش سه ماهه نخست بودجه امسال شهرداری به شورا ارائه شده است اظهار داشت: در این برنامه سه ماهه درصد پیشرفت فیزیکی همه پروژه‌های عمرانی شهرداری ذکر شده است.

وی ابراز کرد: طبق برنامه‌ریزیهای ارائه شده از سوی شهرداری اقدامات جذب سرمایه‌گذار، انجام مناقصه‌ها و غیره برای همه پروژه‌های عنوان شده در بودجه امسال در سه ماهه نخست آغاز می‌شود.

سخنگوی شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه امسال بر‌خلاف سال گذشته بودجه 95 شهرداری در اسفندماه سال گذشته به شورا ارائه و بررسی‌های لازم نیز انجام شده است، تصریح کرد: بودجه سال 94 در اردیبهشت‌ماه و با دو ماه تاخیر به شورا ارائه شده بود.

وی با اشاره به اینکه تمرکز امسال شورا و شهرداری بر انجام پروژه‌های شاخص شهری است، عنوان کرد: تکمیل پل سیدالشهدا(ع)، بهره‌برداری از خیابانهای پادگان و زینبیه، بهره‌برداری از پارک بانوان غرب زنجان، احداث میادین میوه و تره‌بار و نیز پارکینگ‌های طبقاتی و غیره از جمله پروژه‌های شاخص شهر زنجان است.

دویران در پاسخ به تسنیم در مورد تعیین تکلیف پروژه احداث کارخانه پسماند بیان کرد: در حال حاضر زمین این پروژه با مشکل تملکاتی مواجه بوده و حل این مشکل نیز زمان‌بر است.

وی خاطر‌نشان کرد: احتمال کمی وجود دارد که شهرداری بتواند پروژه احداث کارخانه پسماند را تا پایان عمر شورای چهارم با توجه به مشکلات موجود در این پروژه به مرحله اجرایی برساند.

سخنگوی شورای شهر زنجان به طرح اختصاص تابلوی روز‌شمار برای پروژه‌های عمرانی در شهر اشاره کرد و افزود: این طرح در حال حاضر برای پروژه بازگشایی خیابان پادگان اجرایی شده است.

وی یادآور شد: با توجه به تابلوی روز‌شمار نصب شده در پروژه بازگشایی خیابان پادگان، کمتر از 120 روز برای اتمام این پروژه زمان باقی مانده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار