سامانه بارشي كه از شنبه هفته گذشته وارد استان زنجان شده است، همچنان به فعاليت خود ادامه مي دهد و تا روز دوشنبه هفته جاري نيز در اين استان فعال خواهد بود.
کد خبر: ۲۱۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 16 April 2016
كارشناس اداره كل هواشناسي استان زنجان در گفت و گو با ايرنا افزود: آسمان استان زنجان قسمتي ابري در برخي از مناطق مه آلوده و به تدريج همراه با افزايش ابر خواهد بود.
حسين سلطاني آسمان بعدازظهر امروز را بارش باران همراه با وزش باد عنوان كرد و يادآورشد: فردا/ يكشنبه/ نيز سامانه بارشي در استان زنجان فعال و دوشنبه اين استان را ترك خواهد كرد.
وي خاطرنشان كرد: يكشنبه و دوشنبه هفته جاري دماي حداكثري تا چهاردرجه كاهش پيدا مي كند.
كارشناس اداره كل هواشناسي استان زنجان گفت: از صبح دوشنبه نيز دماي حداقلي كاهش خواهد يافت و احتمال دارد در مناطق سردسير، مزارع و باغ‌ها دما به صفر برسد.
سلطاني خاطرنشان كرد: كشاورزان اقدام هاي پيشگيرانه در خصوص سرمازدگي مزارع و باغ هاي خود را انجام دهند.
وي دماي فعلي شهر زنجان را 9 درجه بالاي صفر بيان كرد و افزود: دماي هوا نسبت به روز گذشته در همين ساعت يك درجه افزايش دارد.
كارشناس اداره كل هواشناسي استان زنجان گفت: سردترين منطقه اين استان در 24 ساعت گذشته گرماب با پنج درجه بالاي صفر و آب بر با 20 درجه بالاي صفر نيز گرمترين بوده است.
از نخستين روز هفته گذشته تا پنجشنبه بيشترين ميزان بارش‌ها در استان زنجان براي خرمدره با 30 ميلي متر و كمترين آن براي آب بر با پنج ميلي متر به ثبت رسيده است.
سامانه بارشي كه از شنبه هفته گذشته فعاليت خود را در اين استان آغاز كرده است همچنان به فعاليت خود ادامه مي دهد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار