ستاد برگزاری بزرگ‌داشت مقام معلم با حضور اعضا و با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و تجلیل از مقام معلم تشکیل شد.
کد خبر: ۲۱۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱ 17 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، ستاد برگزاری بزرگداشت مقام معلم ظهر امروز با حضور اعضا و با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره استاد علامه شهید مرتضی مطهری و تجلیل از مقام معلم تشکیل شد.
 
سیدهادی حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس ضمن پرداختن به توصیف شخصیت علمی، فرهنگی، انقلابی و سیاسی و.... شهید مطهری حفظ و تداوم اهداف متعالی این شهید را از جمله وظایف فرهنگیان دانست و اظهار داشت: باید برنامه‌ها و مراسمات هفته معلم از محتوای غنی برخوردار بوده و ایجاد انگیزه نماید.
 
وی افزود: معلم رسول هدایت و رهبر دل به سوی قله‌های سعادت بشری برای رشد تعالی است که با گشودن سفره کریمانه علم، بذر نور را در دل‌ها می‌کارد تا با دانش خود غنچه‌ها را از نردبان روشنی به میهمانی ستاره‌ها رهنمون سازد.
 
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس با اشاره به اینکه اهداف بلند تعلیم و تربیت با وجود معلم محقق می‌شود، تصریح کرد: تکریم مقام معلم نشان از ارج نهادن به مقام باغبانان بوستان تعلیم و تربیت و نشان از بلوغ اجتماعی و رشد فکری و معنوی جامعه دارد.
 
این مقام مسئول افزود: قدرشناسی از این قشر فهیم نه تنها در یک روز و یک هفته بلکه به‌صورت مستمر باید مورد توجه همگان قرار گیرد و به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
 
حسینی تاکید کرد: برگزاری مراسم هفته معلم باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مردم و اولیا در آن دخیل باشند.
 
وی در ادامه از برگزاری مراسم هفته معلم در مراکز دهستان‌های تازیان، سیاهو، گچین و ایسین خبر داد و افزود: روزشمار هفته معلم به کلیه مدارس ارسال شده و تجلیل از فرهنگیان شاغل و بازنشسته، غبارروبی قبور شهدای فرهنگی، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی با محوریت آثار شهید مطهری و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از عناوین مهم برنامه‌های این هفته خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار