رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر زنجان خبر داد:
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر زنجان با اشاره به میزان بودجه اختصاص داده شده به بخش فرهنگی شهرداری گفت: همانند سال گذشته بودجه بخش فرهنگی شهرداری ۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۲۲۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۶ 04 May 2016
آراض ضیایی امروز در جلسه شورای شهر با ارائه گزارش از عملکرد کمیسیون فرهنگی شورای شهر اظهار داشت: در سال گذشته کمیسیون فرهنگی 25 جلسه برگزار کرده که در این جلسات 133 مصوبه بررسی و به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه شرح وظایف کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در 26 بند تنظیم و به تصویب رسیده است، ابراز کرد: امور عبادی، تعاون و موسسات خیریه، برگزاری جشنواره و نمایشگاههای مختلف، کنفرانسها در زمینه مبارزه با آسیبهای اجتماعی و غیره از جمله مباحث مطرح در جلسات کمیسیون فرهنگی است.

 رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر زنجان به تعامل و همکاری با دیگر نهادهای فرهنگی اشاره کرد و یادآور شد: بنیاد شهید، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، اوقاف، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و غیره از جمله نهادهایی هستند که شهرداری در اجرای برنامه‌های فرهنگی با آنها تعامل و همکاری داشته است.

 وی با اشاره به مهمترین مصوبات به تصویب رسیده شده در کمیسیون فرهنگی شورای شهر عنوان کرد: مساعدت به احداث اردوگاه راهیان نور در خرمشهر، برگزاری موکب ویژه اربعین در عراق، تجمیع برنامه‌های قرآنی و غیره از جمله مصوبات به تصویب رسیده است.

 ضیایی با تاکید بر اینکه مصوبات شورای نامگذاری معابر شهرداری نیز در کمیسیون فرهنگی شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت، بیان کرد: بررسی طرحها و ایده‌های فرهنگی و هنری، مساعدت برای برگزاری یادواره شهدای زنجان نیز از دیگر اقدامات کمیسیون فرهنگی است.

وی با تقدیر از اقدامات فرهنگی تاثیرگذار معاونت فرهنگی شهرداری در سطح شهر خاطرنشان کرد: بنا به درخواست شورا و اداره کل شهرداری تقدیر لازم از بخش فرهنگی شهرداری انجام دهد.

 رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر زنجان ارائه طرح مدیریت هماهنگ‌سازی فعالیتهای فرهنگی از دیگر مصوبات مهم کمیسیون فرهنگی شورای شهر در سال گذشته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار