فرماندار زنجان:
فرماندار شهرستان زنجان با تأکید بر لزوم ایجاد تمایز در برنامه‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوان، گفت: اگر این تمایز ایجاد نشود، جذابیتی برای مخاطب ایجاد نخواهد شد. همچنین برنامه‌های تنظیم شده برای ایام فراغت برنامه‌هایی اختیاری است و نه اجباری.
کد خبر: ۲۲۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 05 May 2016
مجید فرخی ظهر امروز در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان زنجان، با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری با عنوان سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی آن‌چیزی است که باید تمام جهت‌گیری‌ها و ترسیم برنامه‌های امسال در راستای آن صورت گیرد که مقام معظم رهبری خطوط کلی خود در این زمینه را بیان کرده و تأکیدات فراوانی برای تحقق آن دارند.
 
وی افزود: از این‌رو و با توجه به ترسیم خطوط کلی مقام معظم رهبری از اقتصاد مقاومتی، ضروری است که در تمامی حوزه‌ها خصوصا جوانان و نوجوانان، گام‌هایی که برداشته می‌شود در راستای اجرای آن بوده و برنامه‌های در نظر گرفته شده متناسب با منویات ایشان صورت گیرد.
 
این مسئول با اشاره به برنامه‌های ارائه شده توسط اعضای این ستاد در جهت پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، اظهار کرد: برخی از برنامه‌های ارائه شده مربوط به برنامه‌های جاری ارگان‌ها و نهادهای عضو ستاد است، در حالی ‌که وظیفه ما در این ستاد انجام چنین اموری نیست و باید اموری که بر زمین مانده‌اند را انجام داده و از پتانسیل‌ها، امکانات و داشته‌های یکدیگر، راه‌کارهایی جدید و نوآورانه را در جهت بهبود اوضاع جوانان و نوجوانان ترسیم و اجرایی کنیم. اگر نتوانیم از تمایز را ایجاد کنیم، در جذب مخاطبان خود و گستره عرضه آن در سطح جامعه با مشکل مواجه خواهیم شد.
 
فرماندار شهرستان زنجان با تأکید بر لزوم ایجاد تمایز در برنامه‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوان، ادامه داد: اگر این تمایز ایجاد نشود، جذابیتی برای مخاطب ایجاد نخواهد شد. همچنین برنامه‌های تنظیم شده برای ایام فراغت برنامه‌هایی اختیاری است و نه اجباری.
 
فرخی در ادامه بر استفاده دستگاه‌های عضو ستاد اوقات فراغت شهرستان از امکانات دیگر ارگان‌ها تأکید کرد و یادآور شد: هدف از تشکیل این ستاد، در اختیار گذاشتن امکانات به صورت متناوب و مساوی برای سایر ارگان‌ها است، چراکه ستاد زمانی کارآیی دارد که بتواند با هم‌افزایی امکانات، پتانسیل‌ها و ... بین ادارت مرتبط با این حوزه، برنامه مشترکی را برای جامعه هدف تعریف کرده و در اثر بازتعریف مجدد در جهت شکوفایی نسل آینده استفاده مطلوب را داشته باشد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار