مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان زنجان:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران زنجان با بیان اینکه این استان ۳ هزار شهید و ۷ هزار جانباز سرافراز را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است، گفت: زنجانی‌ها ‌در ۴۰ عملیات پرفتوح حضور پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۲۲۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۲ 13 May 2016
علی کاظمی چهارشنبه شب در مراسم جشن علمداران ایثار در سالن هلال احمر زنجان اظهار داشت: بنیاد شهید افتخار خدمت به افضل‌ترین انسان‌ها را دارد.

وی با بیان اینکه این ارگان یادگار امام راحل است و جامعه سال به سال و دهه به دهه نیازمند فرهنگ ارزشمند شهید و شهادت است، خاطر نشان کرد: منزل هر شهید و جانباز و ایثارگری باید یک سنگر باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان 3 هزار شهید و 7 هزار جانباز سرافراز را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است، گفت: زنجانی‌ها همانطور که در 40 عملیات پرفتوح حضور پیدا کردند امروز هم با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید پیمان می‌کنند.

وی با اعلام اینکه همه دستگاه‌ها تجلیل از ایثار گران را در راس کار خود قرار داده‌اند با ابراز خرسندی از اینکه تجلیل از این بزرگواران شکل مردمی و عمومی به خود گرفته عنوان کرد: شهیدان را از یاد نبریم تا راه آنها را گم نکنیم و حفظ یاد و نام شهدا را اولین وظیفه خود بدانیم.

کاظمی با بیان اینکه بیش از 350 نوع خدمت در قالب قانون جامع خدمات ایثارگری به خانواده ایثارگران ارائه می‌شود از مسئولان خواست برای نیازهای جدیدی که وجود دارند تامین اعتبار کنند.

وی در پایان  ضمن قرائت پیام تبریک ریاست بنیاد شهید کشور گفت: اگرچه بحث معیشتی خانواده ایثارگران در اولویت این ارگان است اما از بحث فرهنگ نیز نباید غافل شد.

وی برای ترویج فرهنگ شهید و شهادت اهتمام بیشتری را خواستار شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار