معاون اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان:
معاون فرهنگی، پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تأکید بر لزوم تبیین اولویت‌های حوزه بانوان گفت: از ظرفیت فضای مجازی برای جریان سازی و توانمندسازی بانوان استفاده می‌شود.
کد خبر: ۲۲۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 15 May 2016
 حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی ظهر شنبه در نشست بانوان فرهیخته در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، اظهار کرد: زنان فرهیخته باید نمادی از زنان نمونه و به‌عنوان پرچمدار مکتب امام حسین (ع) و ولایت باشند.

معاون فرهنگی، پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به نقش بانوان فرهیخته در جامعه آنان را ظرفیتی برای مهندسی جامعه زنان برشمرد.  

حجت‌الاسلام مصائبی تأکید کرد: باید در حوزه بانوان اولویت‌ها مشخص شود و کانال‌ها و گروه‌ها در فضای مجازی به‌منظور جریان سازی برای استفاده از توانمندی بانوان ایجاد شود.

وی تصریح کرد: ما مشکل مبانی اندیشه‌ای نداریم و با تبادل‌نظر جمعیت بانوان تحت منویات مقام معظم رهبری در همه حوزه‌ها فعالیت خواهیم کرد.  

به گفته مصائبی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در پی شناسایی و ساماندهی فرایندها و راهکارهای حمایتی از بانوان فرهیخته و نخبه است.

 مصائبی بابیان اینکه تدوین برنامه‌ها در جمعیت بانوان فرهیخته بر اساس منویات رهبری است، افزود: این سازمان در فضای مجازی برنامه‌هایی دارد، مطالبات و گرایش‌های جمعیت بانوان فرهیخته احصاء می‌شود.

وی وظیفه بانوان فرهیخته را در قبال جامعه خطیر دانست و با تأکید بر لزوم انجام این وظایف گفت: زنان از تأثیرگذارترین اقشار جامعه هستند و می‌توانند با عمل به وظایف خود تأثیرگذار باشند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار