مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در زنجان، گفت: مانور اهدا ۱۰۰ جهیزیه به نوعروسان زنجانی صبح امروز توسط خیرین زنجانی انجام شد.
کد خبر: ۲۳۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰ 25 May 2016
از اهدای جهیزیه برای ۱۰۰ نو عروس به مناسبت نیمه شعبان خبرداد و افزود: عصر امروز همزمان با نیمه شعبان و تولد امام زمان(عج) ساعت ۱۷٫۳۰ در محل سینما روباز گاوازنگ جشنی به همین مناسبت با حضور خیرین و عموم مردم زنجان برپا می شود.

وی با اشاره به اینکه تهیه جهیزیه برای نوعروسان تنها بخشی از فعالیت های این سازمان است، تصریح کرد: موسسه آبشار عاطفه ها با مجوز رسمی استانداری زنجان به عنوان یک موسسه مردم نهاد فعال است و به عنوان یک موسسه خیریه  استان شناخته  شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه دفتر مرکزی این موسسه در مشهد مستقر است، بیان کرد: همه فعالیت های مراکز استان ها و شهرستان ها به صورت منظم و ساماندهی شده ثبت شده  و تحت نظارت قرار دارد‌.

مدیر موسسه آبشار عاطفه ها هدف از تاسیس این موسسه را رفع محرومیت و فقر زدایی مالی و فرهنگی مددجویان عنوان کرد و افزود: این موسسه با برگزاری کلاس های مهارت های زندگی برای نوعروسان و آموزش های فرهنگی برای تحقق شعار سال در زمینه فرهنگ و مدیریت جهادی اقدام می کند.

نجفلو با بیان اینکه همواره از طریق مؤسسات خیریه، نیکوکاران شناخته می شوند، افزود: با تحقیقاتی که در مورد افراد نیازمند انجام می شود، کمک های افراد خیر به این افراد ارائه می شود.
این مسئول ادامه داد: این موسسه در صدد حمایت از مستمندان حقیقی است تا مانع ترویج تکدی گری نیازمند نما در خیابان ها و سایر اماکن  شود.

وی دادن افطاری در ماه رمضان  به مهرجویان این موسسه را از برنامه های ویژه این موسسه عنوان کرد و افزود: این موسسه در زنجان با حمایت نیکوکاران و مردم  راه اندازی شده است.
مدیر موسسه آبشار عاطفه ها ی زنجان ابراز کرد: امیدواریم با گسترش فعالیت های این موسسه برای ارتقای سطح زندگی نیازمند و رساندن آنان به مرحله خوداتکایی، موجباب خیر و شادی آنان و خوشنودی خداوند منان حاصل شود.

نجفلو اشاره کرد: به درخواست خیرین جهیزیه ها به صورت مخفی اهدا می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار