در مهم‌ترین کشف صورت گرفته در شهرستان زنجان، کامیون کشنده حامل 19 هزار و 212 ثوب البسه، 352 جفت کفش و 15 عدد کیف متوقف و خودرو به پارکینگ منتقل شد.
کد خبر: ۲۳۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶ 29 May 2016
به‌دلیل حساسیت موضوع و مقدار زیاد کالاهای مکشوفه، بلافاصله پرونده‌ای در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل و تحقیقات مقدماتی آغاز شد.
 
با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، کالاها به خود راننده متعلق بوده و به دلیل عجز متهم از ارائه مدارک گمرکی معتبر، قاچاق بودن کالاها محرز شید که طبق استعلام از گمرک استان، ارزش کالاها بیش از چهار میلیارد ریال بوده است.
 
بر این اساس پس از سیر مراحل قانونی، شعبه مربوطه عامل قاچاق را علاوه بر ضبط خودروی تریلی و کالاهای مکشوفه به نفع دولت، به پرداخت جریمه نقدی به میزان چهار میلیارد و 650 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.
 
کشف و ضبط 77 دستگاه گوشی تلفن‌همراه
 
طبق گزارش دایره آگاهی زنجان، محموله‌ای شامل 77 دستگاه گوشی تلفن‌همراه در زنجان کشف و ضبط شد. با ارجاع پرونده به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره‌کل تعزیرات حکومتی، تحقیقات لازم آغاز شد. راننده خودرو با قبول مالکیت محموله و به دلیل عدم ارائه مدارک گمرکی، طبق رأی صادره علاوه بر ضبط گوشی‌های کشف شده به نفع دولت، به پرداخت جریمه نقدی به میزان 160 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار