رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر از غرق شدن یک جوان ۲۲ ساله کرجی در سد کینه ورس ابهر خبر داد و گفت: با تلاش ۴۸ ساعته تیم غریق نجات هلال احمر استان زنجان و نجات گران هلال احمر ابهر جسد جوان غرق شده در سد کینه ورس ابهر پیدا شد.
کد خبر: ۲۳۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۸ 30 May 2016
ابراهیم کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ابهر۲۴ اظهار کرد: با اعلام گزارشی مبنی بر یک مورد غرق‌شدگی در سد کینه ورس شهرستان ابهر ۷  غواص از هلال احمر استان زنجان و ۱۴ امدادگر هلال احمر این شهرستان به محل اعزام شدند.

وی در ادامه اضافه کرد: این جوان به همراه دوستان خود برای گردش و شنا کردن به سد کینه ورس رفته بودند که سوار بر تیوب به وسط سد رفته و بعد از بهم خوردن تعادل و جدا شدن از تیوب جوان کرجی در داخل آب می افتد و دوستان آن نیز موفق به نجات آن نمی شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر با بیان اینکه بلافاصله بعد از اطلاع رسانی امدادگران هلال احمر شهرستان ابهر به منطقه اعزام شدند تصریح کرد: با توجه به عمق زیاد و وسعت بالای سد کینه ورس جستجو تا ۴۸ ساعت به طول انجامید تا اینکه جوان غرق شده پیدا شد و جسد آن در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

کاظمی خاطر نشان کرد: با تلاش های تیم امداد و نجات شهرستان و غواصان هلال احمر استان زنجان جوان غرق شده در عمق ۹٫۵ متری سد کینه ورس ابهر کشف شد.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به تاکیدات مسئولان شهرستان مبنی بر خطر آفرین بودن سد کینه ورس هر ساله شاهد حوادث تلخ غرق شدن هموطنانمان در این سد بودیم که البته این مساله در تابستان پررنگ تر بود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفی به شهروندان توصیه کرد: به منظور حفظ جان خود و اطرافیان، به هیچ وجه در مکان ها، رودخانه ها، انهار و سد ها و … که از عمق آنها اطلاعی ندارند، اقدام به شنا کردن نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار