رئیس شورای اسلامی شهر هیدج:
رئیس شورای اسلامی شهر هیدج با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ کار آفرینی در بین دانش آموزان گفت: از آموزش و پرورش درخواست داریم تا کلاسهای آموزشی فرش بافی را در برنامه های اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان لحاظ کند.
کد خبر: ۲۳۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 02 June 2016
رئیس شورای اسلامی شهر هدیج صبح امروز با اشاره به اهمیت توجه به بازسازی و نوسازی مدارس کشور اظهار داشت: خوشبختانه بهبود شرایط مدارس از اولویتهای اصلی شورا و شهرداری هیدج است.
 
محمدنقی عسگری افزود: متاسفانه سه مدرسه این شهر بدلیل قدمت بالا بسیار فرسوده هستند و لازم دیده می شود مدرسه های جدیدی به جای آنها ساخته شود. 

وی ادامه داد: باید توجه داشت که بدلیل عدم رعایت نکات مهندسی در ساخت این بنا متاسفانه این سه مدرسه قابلیت مقاوم سازی ندارند.
 
این مسئول حوزه مدیریت شهری هیدج با اشاره به کمک های ارائه شده از سوی شهرداری زنجان به مدارس هیدج گفت: خوشبختانه تنها 300 میلیون ریال از سوی شهرداری به یکی از مدارس هیدج در سال گذشته کمک مالی شده است.  
 
عسکری در ادامه با اشاره به شروع تعطیلات تابستانه مدارس گفت: با توجه به اهمیت فرهنگ کارآفرینی در بین نسل جوان و نوجوان از مسئولان آموزش و پرورش ابهر درخواست داریم تا آموزش فرش باقی را در دوره های پیش بینی شده تابستانی لحاظ نمایند.
 
رئیس شورای شهر هیدج در پایان اظهار داشت: بدون شک حمایت از حوزه آموزش و پرورش به نوعی سرمایه گذاری برای آینده کشور است و لذا در شورای شهر و شهرداری سعی نموده ایم تا در حد توان از این نهاد حمایت نماییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار