رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در پی قتل نوجوان 17 ساله زنجانی و دستگیری دو مظنون در این خصوص، هر دو مظنون به دست داشتن در قتل وی اعتراف کرده و پرونده پس از تکمیل جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.
کد خبر: ۲۶۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۵ 19 July 2016
سرهنگ جعفر رحمتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: روز چهارشنبه خانواده نوجوانی طی تماس با پلیس آگاهی از مفقود شدن فرزند 17 ساله خود خبر دادند. پس از ورود پلیس آگاهی به پرونده و تحقیق از نزدیکان وی، به یکی از دوستان نزدیک فرد گمشده که نوجوانی هم‌سن و سالش بود مشکوک شده و بلافاصله بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفت.

وی افزود: در بازجویی‌های اولیه فرد از گم شدن دوست خود ابراز بی‌اطلاعی کرده و سپس آزاد شد، ولی با گذشت چند ساعت و کسب اطلاعات بیشتر مجدداً به آگاهی فراخوانده شده و از وی بازجویی‌های تخصصی‌تری به عمل آمد.

این مسئول تصریح کرد: پس از بازجویی، متهم «ع ـ ف» به مشارکت در قتل «م ـ الف ـ ل» با همکاری فردی دیگر اعتراف کرده و سپس پلیس آگاهی با حضور در محل اختفای «الف ـ ت» که جوانی 35 ساله است، وی را در کمتر از یک ساعت دستگیر کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان ادامه داد: با دستگیری هر دو مظنون و اعتراف آنان به قتل، اکیپ پلیس آگاهی زنجان به محل دفن این نوجوان رفته و جسد وی را در حالی ‌که بخشی از بدن وی سوخته بود، کشف کردند.

رحمتی تصریح کرد: در اعترافاتی که متهمان داشتند اعلام کردند که روز چهارشنبه مقتول را با اجبار سوار خودرو کرده و به یکی از باغات اطراف زنجان منتقل و پس از وارد آوردن ضربات سنگ به سر و چاقو به بدن مقتول، وی را به قتل رسانده‌اند.

وی یادآور شد: قاتلان پس از قتل این نوجوان، جسد وی را سوزانده و در گودالی که کنده بودند، دفن کرده‌اند.

این مسئول متذکر شد: پس از اعتراف متهمان به قتل، پرونده جهت رسیدگی و صدور حکم به مراجع قضایی استان ارسال شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان تأکید کرد: فردی که جرمی را مرتکب می‌شود باید منتظر باشد که دیر یا زود در دام قانون گرفتار شده و تقاص جرم خود را پس خواهد داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار