فرمانده سپاه خرمدره:
فرمانده سپاه ناحیه خرمدره با تاکید بر نقش بی بدیل بانوان در حفظ ساختارهای فرهنگی یک جامعه گفت: باید بانوان فعال در عرصه آرایشگری در مورد تهدیدات پیشروی خود و کسب و کارشان اطلاعات مناسبی را کسب کنند تا در مقابل تهدیدات و ترفندهای سودجویان مصون گردند.
کد خبر: ۳۲۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸ 12 November 2016
روز گذشته اولین همایش بصیرتی ویژه فعالین صنف آرایشگران بانوان شهرستان خرمدره با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و استان زنجان برگزار شد.

در ابتدای این همایش فرمانده سپاه ناحیه خرمدره با عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان در این همایش با اشاره به اهمیت توجه به پدیده تهاجم فرهنگی و جنگ نرم اظهار داشت: امروز یکی از سیاست هایی که دشمنان اسلام بر علیه انقلاب اسلامی بکار بسته اند پیگیری پروژه نفوذ فرهنگی است.

سرهنگ صادقی افزود: اگر امروز شاهد جنگ سخت در سوریه هستیم باید توجه کنیم که سالها قبل از آن دشمن تهاجم نرم خود را به سوریه شورع کرده بود.

وی ادامه داد: هدف دشمن از انجام جنگ نرم هدف قرار دادن هویت و باورهای هر کشور است و طبعا وقتی هویت و باورها آسیب ببیند در عرصه جنگ سخت به راحتی یک کشور دچار ضعف و خود باختگی خواهد شد.

این مسئول در پایان با اشاره به اهمیت نقش بانوان در مقبله با فتنه جویی های فرهنگی دشمنان گفت: صنف فعالین عرصه آرایش بانوان امروز موردت وجه دشمنان هستند لذا لازم است که اطلاعات خوب و مناسبی را در مورد نوع تهدیدات متوجه خود و فعالیتشان کسب کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار