امام جمعه خرمدره:
امام جمعه خرمدره در همایش بصیرتی فعالین عرصه آرایش بانوان اظهار داشت: بانوان یک جامعه در صف نخست دفاع از فرهنگ و حریم خانواده های آن جامعه در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن هستند.
کد خبر: ۳۲۷۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳ 12 November 2016
روز گذشته اولین همایش بصیرتی ویژه فعالین صنف آرایشگران بانوان شهرستان خرمدره با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و استان زنجان برگزار شد.

امام جمعه خرمدره در این همایش با اشاره به جایگاه والای زنان و دختران در دین مبین اسلام گفت: اگر به تاریخ اسلام و زندگی پیامبر (ص) توجه کنیم در می یابیم که تنها فرزند پیامبر یک دختر بود که این خود نشانه ای بر جایگاه و منزلت دختران در اسلام است.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: بانوان در کنار همسر داری به عنوان یک مادر نقش ویژه ای در پرورش و هدایت نسل های آینده یک جامعه دارند و طبعا غفلت از این مسئولیت ها می تواند زمینه ساز انحراف و آسیب های شدیدی در جامعه گردد.


وی ادامه داد: زمانی که یک زن نقش و اهمیت جایگاه و مقام خود را در ساختارهای اجتماعی و خانوادگی فراموش کند طبعا به راحتی در معرض تهدید و آسیب قرار خواهد گرفت.

امام جمعه خرمدره با اشاره به جنگ نرم گفت: شما بانوان عرصه آرایشگری می توانید به عنوان افسران جنگ نرم موجب افزایش حفظ و بقای خانواده ها شوید.

وی تاکید کرد: طبعا زنان و دختران زیادی به محل کار شما مراجعه می کنند و شما با اجتناب از ارائه خدمات نامتعارف و ضد فرهنگی و بعضا گفتگوهای دوستانه و دلسوزانه می توانید نقش مهمی را در هدایت افراد در معرض انحراف ایفا کنید.

امام جمعه خرمدره در پایان با تقدیر از برگزاری اینگونه همایش ها اظهار داشت: سعی کنید در اینگونه همایش ها و گردهمایی های بصیرتی با افزایش اطلاعات خود نسبت به تهدیدات پیش روی خود و جامعه بیش از پیش مصون گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار