فرماندهی انتظامی زنجان اعلام کرد;
فرمانده انتظامي استان، با اشاره به دستگيري بيش از 230 قاچاقچي طي اين مدت، گفت: ارزش کالاهاي قاچاق مکشوفه بيش از 152 ميليارد ريال برآورده شده است.
کد خبر: ۳۲۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱ 13 November 2016
سرهنگ"علي آزادي"فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا در استان زنجان اظهارداشت: مبارزه با قاچاق كالا گامي موثر در تحقق اقتصاد مقاومتي است، در اين راستا در سه ماهه گذشته طرح هاي مختلفي از سوي پليس در سطح استان زنجان به اجرا درآمده است.

وي با اشاره به دستگيري بيش از 230 قاچاقچي طي اين مدت، گفت: ارزش کالاهاي قاچاق مکشوفه بيش از 152 ميليارد ريال برآورده شده است.

اين مقام انتظامي به توقيف بيش از 130 دستگاه خودرو طي اين مدت اشاره کرد و گفت: به دليل موقعيت جغرافيايي زنجان و تلاش مضاعف كاركنان، مقادير كشف كالاهاي قاچاق در استان چشمگير است.

فرمانده انتظامي استان زنجان، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مصداق بارز "اقتصاد مقاومتي،اقدام و عمل" دانست و گفت: امنيت بستر تحقق اقتصاد مقاومتي در کشور است.
فرمانده انتظامي استان زنجان به شهروندان توصيه كرد: به منظور حمايت از توليدات داخلي و مبارزه با قاچاق، از خريد و استفاده از كالاهاي قاچاق خودداري و موارد مشكوك را به فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار