زمستان در راه است;
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در خصوص آخرین وضعیت جوی هوای استان گفت: برای تردد ایمن در محورهای جاده ای استان همراه داشتن زنجیرچرخ و با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه الزامی است.
کد خبر: ۳۴۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱ 08 December 2016
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اینکه در محورهای آزادراه و ترانزیت زنجان ـ قزوین (حد فاصل کیلومتر ٤٥ تا ٦٥)، تردد با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه امکان‌پذیر است.
 
محمد امینی افزود:  شهروندان محترم توجه داشته باشند که در محور زنجان ـ دندی (گردنه قلی‌کندی) نیز ضمن همراه داشتن زنجیرچرخ و با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل وقوع کولاک موضعی و کاهش دید افقی، انتظار می‌رود شهروندان از سفرهای غیرضروری در طول شب و در محورهای کوهستانی اجتناب کنند.
 
امینی تاکید کرد: در حال حاضر تردد در محور زنجان ـ دندی ـ تخت‌سلیمان با رعایت نکات ایمنی و به صورت عادی و روان در جریان است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در پایان اظهار داشت: در محورهای زنجان ـ طارم (گردنه‌های ذاکر، خان‌چای و بادامستان) و زنجان ـ تهم ـ چورزق (گردنه آق‌گدیک)، تردد با زنجیرچرخ و سایر تجهیزات ایمنی و گرمایشی و با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه باید صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار