هفته پژوهش در زنجان;
رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان گفت: برنامه‌های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی موجب تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و ترغیب افراد به سمت اخذ مجوزهای لازم برای دانش‌بنیان شده است.
کد خبر: ۳۴۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱ 10 December 2016
رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان در  نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار زنجان با اشاره به تاثیر گذاری محصولات پژوهشی بر رشد و شکوفایی جوامع بشری اظهار داشت: بدون انجام پژوهش امکان رشد و توسعه فرایندهای مورد نیاز زندگی بشر وجود نداشت و هیچ کاری به خوبی پیش نمی رفت.
 
بابک کریمی افزود:بسیار عالی بود اگر همه ایام سال را به این امر معرفی دستاوردهای پژوهشی اختصاص می دادیم.

وی ادامه داد: البته باید توجه داشت برگزاری اینگونه نمایشگاه‌هایی می‌تواند بر روی تعاملات افراد و مدیران با زیرمجموعه خود و سایر دستگاه‌ها تاثیر بگذارد ، در واقع می‌توانیم خیلی وقت‌ها با وسایل و ابزار کوچک، کارهای بزرگی انجام دهیم.
 
کریمی با اشاره به ظرفیت های بالای جوانان پژوهشگر گقت: این نوع نگرش یک پیام هم به مسئولان برنامه‌ریز کشور دارد آنهم اینکه و ببینند که جوانان با کم‌ترین امکانات کارهای ارزشمندی در این عرصه انجام می‌دهند؛ چرا که اگر امکانات و تسهیلات لازم در اختیار جوانان قرار گیرد، قطعا کارهای خیلی بزرگ‌تری انجام خواهند داد.
 
رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان در پایان اظهار داشت: با توجه به شعار سال، یکی از برنامه‌های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و ترغیب افرادی که شرکت‌های فناورانه به اینکه به سمت اخذ مجوزهای لازم برای دانش‌بنیان شدن است، با اینکه ابتدای راه هستیم، اما دورنمای خوبی را در این زمینه می‌بینم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار