تابناک زنجان گزارش می دهد;
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با اشاره به اهمیت توجه به توسعه اقتصادی و معیشتی روستاههای کشور گفت: برای مقابله با موج مهاجرت به روستاها چاره ای جز توجه به معیشت و اقتصاد روستاییان نداریم.
کد خبر: ۳۴۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴ 11 December 2016
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان به اهمیت توسعه اقتصادی روستاهای کشور اظهار داشت: امروز باید در کنار همه اقدامات حوزه مدیریت روستایی به اقتصاد روستاها توجه ویژه داشت زیرا به جز تقویت معیشت روستائیان برای توسعه روستاها و مهاجرت معکوس راهکار موثر دیگری وجود ندارد. 

جواد رحمتی افزود: در سال های گذشته افزایش بدنه کارمندی دولت بسیار زیاده بوده و برای ایجاد فرصت های شغلی جدید باید به سایر بخش ها توجه کرد.

وی ادامه داد: انجام مطالعات توسعه ای برای بیش از 30 روستا در سطح استان زنجان در حال انجام است و باید ظرفیت های مختلف روستاها توسط دهیاران احصا شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان خواستار ارائه پیشنهادات توسعه ای و اقتصادی توسط دهیاران به مسئولان بالادستی شد و خاطر نشان کرد: در قبال این پیشنهادات و طرح های توسعه که کارایی لازم را داشته باشد مسئولان حمایت های لازم را خواهند داشت.

رحمتی با بیان اینکه باید مشکلات روستاها به مدیران بالادستی منتقل شود، افزود: این مشکلات توسط مدیران برای پیگیری در برنامه خواهد بود.

در پایان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان از افزایش اعتبارات دهیاری ها در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: با همه مشکلات اعتباری در دولت تدبیر و امید توجه به توسعه عمرانی روستاها مورد تاکید قرار داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار