فرمانده انتظامي استان زنجان:
فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: حاصل پشتيباني مردم توفيقاتي است كه پليس كسب مي كند و پليس حراست از امنيت عمومي و آرامش مردم وظیفه شرعی و قانونی خود مي داند.
کد خبر: ۳۴۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۲ 18 December 2016
فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اهداف  و اولویت های ناجا در جامعه اظهار داشت: هدف پليس نیروی انتظامی ايجاد آرامش و احساس امنيت در جامعه است.

سرهنگ علي آزادي افزود:  قطعا جامعه روحانيت و ائمه جمعه و جماعات از ارکان توليد نظم و امنيت در کشور هستند و نقش آنان در برقراري امنيت و دعوت آحاد مردم به رعايت نظم و قانون، نقشي بسيار مؤثر و ارزنده است.

وی ادامه داد: حاصل پشتيباني مردم توفيقاتي است كه پليس كسب مي كند و پليس حراست از امنيت عمومي و آرامش مردم وظیفه شرعی و قانونی خود مي داند.

آزادی با اشاره به تلاش های شبانه روزی پرسنل این نیرو برای خدمت به مردم گفت: هدف پليس ايجاد آرامش و احساس امنيت براي شهروندان است و در اين راه از هيچ کوششي فروگذار نخواهيم بود.

سرهنگ آزادي همچنين بيان داشت: ما به عنوان خدمتگزاران مردم بايد با عزت نفس و خويشتن داري و روي آوردن به درگاه خداوند متعال مسير تعالي و تقواي الهي را پيموده و با تاسي از سيره و روش پيامبر گرامي اسلام و فرزندان پاکش از هلاکت در ورطه شيطان در امان بمانيم.

وي با تاكيد بر ضرورت مشاركت مردم در برقراري نظم و امنيت اجتماعي، افزود:در حوزه تعاملي پليس و مردم، نظم و امنيت مطلوب و پايدار بدون مشاركت جدي و مسئوليت پذيري آحاد جامعه ، محقق نخواهد شد.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان اجراي طرح هاي انتظامي و پاکسازي را در راستاي افزايش ضريب امنيتي در سطح جامعه بسيار مؤثر عنوان كرد و اظهار داشت:با اجراي اين طرح ها كه در سايه همكاري و تعامل گسترده مردم اجرا مي شود ، محيط براي مجرمان و مخلان نظم و امنيت، بيش از پيش ناامن خواهد شد.


فرمانده انتظامي استان زنجان در پایان بر قاطعيت پليس بر برخورد با انواع جرايم گفت: تمام تلاش هاي صورت گرفته در راستاي افزايش اعتماد مردم به خدمت گذاران خود در مجموعه نيروي انتظامي استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار