امام جمعه مهدی‌شهر:
امام جمعه مهدی‌شهر گفت:‌ وزیری که چند میلیارد تومان سرمایه‌ دارد، چطور می‌خواهد درد محرومان را بفهمد؟ این وزیر ککش هم برای یاری‌ رساندن به محرومان نمی‌گزد.
کد خبر: ۴۰۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 09 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به نام‌گذاری سال 96 توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» افزود: اگر بخواهیم این مسأله مهم تحقق پیدا کند، نیازمند مدیریت انقلابی، کارآمد و جهادی هستیم.

وی با اشاره به سه شاخصه مهم این نوع مدیریت گفت: شاخصه نخست مدیریت انقلابی، کارآمد و جهادی، دلسوزی برای مردم است و مقام معظم رهبری جملاتی دارند که باید درس‌هایی برای مسؤولان باشد.

امام جمعه مهدی‌شهر با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که می‌فرمایند «وقتی من می‌بینم که یک جوان بیکار به منزل می‌رود و پدر و مادر نگاه می‌کنند که با دست‌ خالی به خانه آمده است، بنده از آن جوان بیکار شرمنده‌تر می‌شوم»، افزود: باید مسؤولان ما وقتی مشاهده می‌کنند که یک جوان بیکار است، شرمنده و خجالت‌زده شوند و چقدر خوب می‌شد مدیران ابتدا خودشان جوان بیکار می‌داشتند تا با نگاه به این جوان بیکار حال و حس یک جوان بیکار در دیگر خانواده‌ها به آنان منتقل شود.

وی با بیان اینکه دومین شاخصه مدیریت انقلابی، کارآمد و جهادی، جهادی فکر کردن و جهادی کار کردن است، گفت: وزیری که چند میلیارد تومان سرمایه‌ دارد، چطور می‌خواهد درد محرومان را بفهمد؟ این وزیر ککش برای یاری‌ رساندن به محرومان نمی‌گزد.

بارانی بیان داشت: 20 یا 30 میلیون تومان حقوق گرفتن اصلاً برای این وزیر مسأله ای نیست و تازه می‌گوید کم هم هست؛ کسی که درد گرسنگی، تشنگی و کوخ‌نشینی را نچشیده است، چگونه می‌تواند به محرومان کمک کند؟

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه سومین شاخصه مدیریت انقلابی، کارآمد و جهادی این است که مسؤولان برابر دشمن موضع منفعلانه نداشته باشند، گفت: در هفته‌ای که گذشت آمریکایی‌ها گفتند تحریم‌های جدید ایران را بعد از انتخابات اجرا می‌کنیم و می‌خواهند بعد از انتخابات روی نیروی‌های ارزشی و انقلابی فشار و تحریم و سختی باشد؛ دولت باید برابر استکبار موضع سرسختانه داشته باشد تا دشمن سوءاستفاده نکند.

بارانی با بیان اینکه شاخصه چهارم مدیریت انقلابی، کارآمد و جهادی این است که مسؤولان نگاه تشریفاتی به منویات رهبر معظم انقلاب نداشته باشند، افزود: اینکه مسؤولان سخنان و فرمایشات امام خامنه‌ای را مجدد تکرار کنند، مشکلی را رفع نمی‌کند.

وی تصریح کرد: مسؤولان باید سخنان و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را به مرحله عمل برسانند و اقدام و عمل آنها را مردم ببیند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار