عضو فراکسیون امید مجلس:
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: طرح تفکیک سه وزارتخانه راه و شهرسازی، ورزش و جوانان و صنعت، معدن و تجارت به کار کارشناسی نیاز دارد و نباید بار دیگر اشتباه ادغام تکرار شود.
کد خبر: ۴۴۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 19 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره سیاست تفکیک برخی وزارتخانه‌ها اظهار کرد: طرح تفکیک سه وزارتخانه راه و شهرسازی، ورزش و جوانان و صنعت، معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

وی ادامه داد: بحث تفکیک و جداسازی این سه وزارتخانه در بدنه دولت اقدامی حساس است و نیاز به کار کارشناسی دارد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه عجولانه در بحث ادغام این سه وزارتخانه ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی اقدام و تصمیم‌گیری شد، تصریح کرد: نباید بار دیگر اشتباه ادغام این سه وزارتخانه تکرار شود.

همتی با اشاره به اینکه دو فوریت این طرح در مجلس شورای اسلامی رأی نیاورد، اضافه کرد: یک فوریت آن رأی آورد تا این طرح در کمیسیون‌های مربوطه بررسی شود و تصمیم‌گیری درستی درباره آن صورت گیرد.

وی با بیان اینکه پس از اعمال این بررسی‌های کارشناسی درباره تفکیک در این سه وزارتخانه باید دید این کار به صلاح است یا خیر، تصریح کرد: رأی یک فوریتی نمایندگان خانه ملت به این طرح نشان می‌دهد که طرح تفکیک این سه وزارتخانه نیاز به بررسی مجدد دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار