مدیرکل ارشاد منطقه آزاد اروند گفت: سومین جشنواره داستان فجر اروند با حضور علاقه‌مندان و داستان‌نویسان شهرهای آبادان و خرمشهر در ایام‌الله دهه مبارک فجر در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶ 24 January 2018

 

سومین جشنواره داستان فجر اروند در خرمشهر و آبادان برگزار می‌شود

همایون قنواتی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند با همکاری انجمن داستان خرمشهر سومین جشنواره داستان فجر اروند را برگزار می‌کند لذا از علاقه‌مندان و داستان نویسان منطقه آزاد اروند جهت حضور در این جشنواره دعوت به عمل می‌آید.

قنواتی با اشاره به شرایط حضور در این جشنواره بیان کرد: داستان‌های ارائه‌ شده باید مؤلفه‌های داستان کوتاه را داشته باشند و هر شرکت‌کننده حداکثر دو داستان کوتاه را می‌تواند به جشنواره ارسال کند.

وی با بیان اینکه داستان‌های ارسال‌شده نباید در دو جشنواره قبلی " فجر اروند" ارائه‌ شده باشند، عنوان کرد: داستان‌ها باید با موضوع آزاد یا در حوزه انقلاب و تحولات پیرامون آن باشند.

مدیرکل ارشاد منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان حداکثر تا 17 بهمن مهلت‌ دارند آثار خود را به جشنواره ارسال کنند، افزود: شرکت‌کنندگان باید ساکن حوزه جغرافیایی منطقه آزاد اروند باشند و آثار خود را تایپ‌شده و در سه نسخه به دبیرخانه سومین جشنواره داستان فجر اروند ارسال نمایند.

قنواتی گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به‌ صورت دستی به دبیرخانه انجمن داستان واقع در خرمشهر خیابان طالقانی خیابان خلیج‌ فارس تالار فانوس تحویل دهند و یا به آدرس اینترنتی Fajer.arvand@gmail.com ارسال کنند.

مدیرکل ارشاد منطقه آزاد اروند عنوان کرد: داوران سومین جشنواره داستان اروند رضا گرناف، مهدی باجیان و ماندانا صادقی هستند.

 

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار