فرمانده انتظامی شهرستان "زنجان" از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: شب گذشته با اجرای این طرح چهار دستگاه خودرو از افراد شرور و مخل نظم و امنیت عمومی کشف شد.
کد خبر: ۷۴۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ 15 May 2019
فرمانده انتظامی شهرستان "زنجان" در تشریح این خبر گفت: در ماه مبارک رمضان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، در شهرستان زنجان به مرحله اجراء در می‌آید.

وی افزود: برابر برنامه ریزی صورت گرفته شب گذشته این طرح با حضور مأموران انتظامی امنیت عمومی، کلانتری ۱۳ و یگان امداد شهرستان زنجان در سطح حوزه کلانتری ۱۳ اجرا شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در اجراء این طرح از ۴ باب واحد صنفی قهوه خانه سرکشی، به ۱۱ مخل نظم و امنیت تذکر، چهار دستگاه خودرو که رانندگان آن‌ها ایجاد مزاحمت می‌کردند توقیف و مقداری الات و اداوت قمار کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در ادامه از همکاری شهروندان در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی تقدیر و تشکر کرده و خاطر نشان کرد: پلیس همواره با هنجارشکنان و کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده و در نظم عمومی اخلال ایجاد کننند، برخورد قانونی و قاطع می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار