معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر مقابله با معضل اعتیاد در استان زنجان گفت: در مقابله با شیوع اعتیاد با اقدامات موثری انجام شود.
کد خبر: ۷۴۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ 22 May 2019

خدابخش مرادی نافچی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به آسیب‌های مواد مخدر در جامعه اظهار کرد: مواد مخدر در جامعه خانمان سوز بوده و آسیب‌های اجتماعی زیادی در جامعه ایجاد می‌کند.

وی براساس آمار‌ها عامل 55 درصد از طلاق‌ها در استان زنجان اعتیاد است افزود: این نشان می‌دهد مقابله با اعتیاد در جامعه باید جدی گرفته شود چرا که همه ما مسئولیم و باید جلوی معضل اعتیاد بایستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری اعتیاد را نخستین مسئله مهم در بحث آسیب‌های اجتماعی می‌دانندخاطر نشان کرد: ما مسئولان به عنوان کارگزاران نظام نیز باید باید در برابر این مسئله و شیوع اعتیاد اقدام عملی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران مشکلات و تهدیداتی که در حوزه اعتیاد جوانان را تهدید می‌کند احصا کنند گفت: همچنین باید در سطح استان زنجان جلوگیری از کشت مواد مخدر خشخاش به صورت جدی توجه شود.

مرادی با تاکید بر مقابله معضل اعتیاد در سطح استان افزود: آمارها نشان می‌دهد اقدام موثری در حوزه اعتیاد در استان زنجان انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه در مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور 2 هزار شهید دادیم بیان کرد: با در مقابله با این معضل متعهدانه برخورد کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مقابله با این معضل بزرگ در جامعه با حساسیت بیشتری باید انجام شود عنوان کرد: اقدامات درمانی٬ فرهنگی و اجتماعی و همچنین نظارتی در مراکز نگهداری معتادان متجاهر باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار