رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به افزایش 12 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان زنجان گفت: 361 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شد.
کد خبر: ۷۴۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 22 May 2019

علی بابایی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده استان و متلاشی کردن باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر اظهار کرد: با اجرای این طرح‌ها یک هزار و 743 نفر دستگیر شدند که از این تعداد فقط 9 نفرشان خانم بودند.

وی با اشاره به اینکه در دو ماهه گذشته 361 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شده است افزود: این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه شال گذشته 12 درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خاطر نشان کرد: در راستای مبارزه با توزیع مواد مخدر در استان زنجان 8 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در زنجان متلاشی شدند.

وی با بیان اینکه طرح پاکسازی مناطق آلوده زنجان در ایام ماه مبارک رمضان نیز انجام می‌شود افزود: با اجرای این طرح بیش از 300 نفر در سطح استان زنجان دستگیر شده و به کمپ‌ها تحویل داده شدند.

بابایی ابراز کرد: 42 درصد از دستگیرشدگان در بازه سنی 15 تا 30 سال، 44 درصد در بازه سنی 35 تا 45 سال و 12 درصد نیز در بازه سنی 50 تا 60 سال بودند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شد عنوان کرد: میزان کشفیات مواد مخدر در سال گذشته نسبت به 96 سه درصد کاهش داشت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه بیشتر مواد مخدر کشف شده در سال گذشته از نوع تریاک بود افزود: سال گذشته یک تن و 44 کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به افزایش 13 درصدی دستگیر شدگان خرده فروش مواد مخدر در استان زنجان بیان کرد: 2 هزار و 825 نفر خرده فروش مواد مخدر در استان زنجان دستگیر شده و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار