شهردار زنجان از افتتاح پل گلشهر کاظمیه در موعد مقرر خبر داد و گفت: بازگشایی پل روز 10 خرداد انجام می‌شود.
کد خبر: ۷۴۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 22 May 2019
پل گلشهر در موعد مقرر افتتاح می‌شود

مسیح‌الله معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: یکی از پروژه‎هایی که مدیریت شهری با جدیت به دنبال آن بوده و اجرای آن طبق زمان‌بندی مشخص صورت گرفت، پل گلشهر کاظمیه است.

شهردار زنجان با بیان اینکه از ابتدای آغاز ساخت پل روزشمار در محل احداث پروژه نصب شد، تصریح کرد: در همان روز آغاز عملیات اجرایی پل مقرر کردیم که پل در مدت یک سال ساخته شود.

وی با اشاره به اینکه قرار مجموعه مدیریت شهری ساخت پل تا 10 خردادماه امسال بود، اضافه کرد: اقدامات لازم در این باره انجام شده است و این روزها ساخت پل در مراحل پایانی قرار دارد.

معصومی با اشاره به اینکه امکان تعویق یک یا دو روزه یا حتی افتتاح زودتر از موعد به مدت دو سه روز در هر پروژه امری عادی است، افزود: بنای ما نیز بازگشایی پل در 10 خردادماه است اما در برنامه داریم که افتتاحیه رسمی را در قالب یک مناسبت همچون عید فطر برگزار کنیم.

گفتنی است، کار ساخت پل گلشهر کاظمیه به صورت روگذر و جهت‌های شمالی و جنوبی هم‌سطح  در ورودی گلشهر کاظمیه در حال اجراست.

این پل به طول 750 متر و عرض 21 متر خواهد بود و برای ایجاد امکان گردش شمال به جنوب و غرب به جنوب یک دور برگردان غیر هم‌سطح در فاصله ۸۰۰ متری به عنوان مکمل در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

این پل در قالب قرارداد Epc ساخته شده و همه مراحل اجرای پل از طراحی تا احداث توسط شرکت جهاد نصر زنجان در حال اجرا است.

طبق برنامه مراسم افتتاح رسمی این پل همزمان با عید فطر با حضور یکی از خوانندگان مطرح کشوری و در محل گاوازانگ زنجان با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق20

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار