رئیس اتحادیه مشاور املاک زنجان با اشاره به وضعیت مسکن و روند ساخت و ساز‌ها در زنجان گفت: با افزایش قیمت‌ها قدرت خرید مردم بسیار کاهش یافته و با روند فعلی پیش‌بینی می‌شود بازار مسکن امسال در رکود باشد.
کد خبر: ۷۴۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 25 May 2019

سید‌ابوالفضل طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت مسکن در زنجان اظهار کرد: قیمت مسکن در زنجان بسیار افزایش یافته در قبال آن قدرت خرید مردم نیز کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خرید مسکن برای قشر جوان در زنجان بسیار مشکل شده و در یک سال گذشته جوانان می‌توانستند با وام‌های مختلف برای خود مسکن تهیه کنند ولی در حال حاضر این کار برای جوانان بسیار مشکل شده است.

رئیس اتحادیه مشاور املاک زنجان افزایش قیمت‌ مسکن را در زنجان غیرمنطقی عنوان کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود با این روند رکود در وضعیت مسکن با این روال ادامه داشته باشد و رفته رفته شدت آن نیز بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه احتمال رکود و روند آن شاید در کاهش قیمت‌ها به مرور زمان تاثیر گذار باشد افزود: در حال حاضر خرید و فروش مسکن در زنجان خیلی ضعیف است.

طاهری با بیان اینکه شاید یک عده‌ای یا گروهی در روند افزایش قیمت مسکن در زنجان تاثیر گذار باشند ولی نمی‌توان به یقین گفت این افزایش قیمت‌ها توسط یک گروهی خاصی در زنجان به صورت هدفمند اتفاق افتاده است بیان کرد: ساخت و ساز در زنجان نیز وضعیت خوبی ندارد و نظام تقاضا و عرضه مسکن با هم همخوانی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: افزایش قیمت مصالح ساختمانی در ساخت و ساز و دستمزد نیز از دیگر مواردی است که در افزایش قیمت مسکن تاثیر گذاشته است.

رئیس اتحادیه مشاور املاک زنجان با اشاره به اینکه احتمال کاهش قیمت در بازار مسکن نیز وجود دارد عنوان کرد: احتمال کاهش قیمت‌ها نیز به دلیل وجود حباب در بازار مسکن و غیرواقعی بودن قیمت‌ها وجود دارد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
ان شاالله که قیمت ها بیاد پایین.یه عمر تلاش کردیم یه پس اندازی جمع شده حالا هر جا میرم متاسفانه توان خرید وجود ندارد.قیمت ها واقعا بالا هستش.کی از این بلاتکلیفی راحت میشیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار