رئیس کل دادگستری استان زنجان هشدار جدی به محتکرین و قاچاقچیان داد و گفت: مصمم به جلب رضایت عمومی مردمهستیم.
کد خبر: ۷۵۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ 08 June 2019

حجت‌الاسلام اسمعیل صادقی‌نیارکی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به عزم جدی دستگاه قضا در برخورد با محتکرین و قاچاقچیان اظهار کرد: در همین 6 ماهه دوم سال 97 و بعد از آن ما بحث مبارزه با قاچاق را بسیار فعال کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه عملکرد و رشد ما در بحث مبارزه با کالای قاچاق در استان به حدود دو برابر می‌رسد، ابراز کرد: این موضوع می‌تواند یک شروع خوبی در سال رونق تولید باشد چرا که پایه اصلی رونق تولید می‌تواند همان مبارزه با قاچاق باشد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان بیان کرد: در بخش تعزیرات حکومتی یعنی گرانفروشی و احتکار نیز ضابطین را فعال کرده‌ایم و اخیرا نیز انبارهای قابل توجهی از کالاهای احتکار شده کشف و جرائم و حبسهای سنگینی برای متخلفین در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مصمم به جلب رضایت عمومی مردم در این خصوص هستیم، خاطرنشان کرد: اجازه سوء استفاده به محتکرین و گرانفروشان داده نخواهد شد و تاکید می‌کنیم که دستگاه قضا به هیچ عنوان در این خصوص کوتاه نخواهد آمد.

حجت‌الاسلام صادقی‌نیارکی تصریح کرد: کسانی که به فکر به هم زدن تعادل بازار و  همچنین احتکار و گرانفروشی باشند، باید خود را آماده برخوردهای دستگاه قضایی استان کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی خود را متعهد به برخورد با هرگونه فساد و تخلفی می‌داند، تاکید کرد: از زمانی که در استان زنجان حضور پیدا کردم عزم جدی خود را برای برخورد با فساد، قاچاق، احتکار و گرانفروشی به کار گرفته‌ایم و برخوردهای خوبی نیز صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار