معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تسهیلات جدید کرونایی در قالب وام بانکی برای جبران خسارت به موسسین باشگاه‌های ورزشی در زنجان پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ 14 December 2020

محمدعلی حمزه پور، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این بهترین فرصت برای موسسین باشگاه‌های ورزشی است تا با دریافت تسهیلات بانکی، بتوانند بخشی از ضرر و زیان وارده و مشکلات ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا به باشگاه را از این طریق جبران کنند.

وی اظهار داشت: سقف این تسهیلات بانکی ۷۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۲ درصد و بازپرداخت ۲ ساله بوده و به منظور دست‌گیری و حمایت از موسسین باشگاه‌های ورزشی در این شرایط کرونایی ۶ ماه تنفس نیز در نظر گرفته شده است.

حمزه پور افزود: جهت استفاده از این تسهیلات بانکی، موسسین باشگاه های ورزشی که دارای مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان هستند می توانند پس از عضویت در سازمان سامانه میز خدمت الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان به آدرس sd.msy.gov.ir و تکمیل فرم های مربوطه درخواست خود را ثبت کنند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه کلیه مراحل ثبت‌نام، بارگذاری مدارک و تعیین گروه شغلی باید از سوی موسس باشگاه صورت گیرد، گفت: متقاضیان باید پس از ثبت‌ نام و تایید اداره کل ورزش و جوانان استان جهت تکمیل اطلاعات شغلی خود به سامانه کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir مراجعه و درخواست خود را نهایی کنند.

حمزه پور افزود: مهلت ثبت نام برای متقاضیان تا ۲۵ آذر ماه جاری می باشد و احتمال تمدید نیز وجود دارد اما بهتر است موسسین علاقه مند به دریافت این تسهیلات بانکی در فرصت باقی مانده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی تعداد باشگاه های ورزشی این استان را ۳۵۰ باب اعلام کرد و اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ نفر از فعالان در باشگاه های ورزشی زنجان اعم از باشگاهدار و مربی توانستند از تسهیلات قبلی در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار