معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان بر لزوم جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در استان تاکید کرد و گفت: برای تحقق این امر دستگاههای اجرایی برنامه ریزی لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ 14 March 2021

 

خدابخش مرادی نافچی ظهر یکشنبه در آخرین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در محل استانداری زنجان، گفت: دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان باید ساز و کار عملیاتی برای مقابله با مواد مخدر در استان را تعریف کند.

وی اظهار کرد: باید برنامه‌های کاربردی و عملیاتی برای سال آینده در خصوص مقابله و مبارزه با مواد مخدر در استان تهیه شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: جامعه هدف باید به درستی شناخته شود و در این صورت معتاد متجاهر نخواهیم داشت.

مرادی نافچی با بیان اینکه وجود گرمخانه در شهر یک فرصت است، تاکید کرد: خیلی استفاده مطلوب و مورد نظر صورت نمی‌گیرد و لازم است دستگاه ذیربط ازجمله شهرداری ببیند از این فرصت چگونه می‌توان در سال ۱۴۰۰ در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره گرفت.

وی ابراز کرد: باید دستگاه‌های اجرایی بتوانند نقش‌های خود را برای مشارکت لازم در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان ابراز داشت: معتادین متجاهر در هر حال وجود دارند که جمع آوری آنها به عنوان یک فرصت بوده و ایجاد دغدغه و نگرانی به لحاظ روانی نیز به عنوان یک تهدید است.

مرادی نافچی بر لزوم جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در استان تاکید کرد و ابراز داشت: موضوع مشارکت‌های مردمی و فعال کردن و بهره گیری مطلوب از سازمان‌های مردم نهاد و مجموعه تشکل‌های غیر دولتی در کنار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و دستگاه‌های ذی ربط باید مد نظر قرار گیرد.

مرادی افزود: در حوزه درمان نیز تحت پوشش قراردادن معتادان تحت درمان و بیمه سلامت آنان بر حمایت از خانواده‌های آنان اولویت دارد.

مرادی نافچی تصریح کرد: در حوزه فرهنگی و پیشگیری نیز طرح یاریگران زندگی از سوی دستگاه‌های ذیربط عملیاتی و اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار