مدیر برق دهلران؛
مدیر اداره شرکت برق شهرستان دهلران گفت : خوشبختانه با پیگیری نیروهای امنیتی و انتظامی و همکاران شرکت توزیع شهرستان وآخر سال گذشته یک مرکز غیر مجاز بیت کوین در شهرستان دهلران جمع آوری و متخلفان برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.
کد خبر: ۹۶۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 25 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ امید محمدبیگی در گفت گو با خبرنگار ما اظهار کرد: این مرکز غیر مجاز در شهرک صنعتی شهرستان کشف شد که تمام وسایل و تجهیزات آنها با دستور قضایی توسط پلیس امنیت جمع آوری و متخلفان مبلغ 80میلیون تومان بابت خسارت به شرکت برق جریمه شد.

وی اظهار داشت : انتظار داریم در این شرایط سخت شهروندان مراکزی که به صورت غیرمجاز و استخراج رمز ارز ها اقدام می کنند را به شرکت توزیع گزارش بدهند و پاداش دریافت کنند.

احمد بیگی تصریح کرد : در روزهای گذشته شاهد عبور پیک بار از مرز ۷۶ مگاوات در شهرستان هستیم که این میزان مصرف نسبت به زمان مشابه سال قبل تقریبا ۴۰ درصد افزایش بار را نشان می دهد.

مدیر شرکت برق ادامه داد : شهرستان دهلران یکی از گسترده ترین شهرستان های استان که دارای پنج بخش دشت عباس، موسیان ،میمه ، زرین آباد و مرکزی است که یک چهارم شبکه کل استان و یک سوم بار مصرفی استان در شهرستان دهلران مورد استفاده قرار می گیرد.

وی اظهار داشت : در شهرستان دهلران 26 هزار مشترک برق وجود دارد که ازاین میزان ۲۱ هزار مشترک خانگی هستند.

محمدبیگی در خصوص تعرفه برق شهرستان دهلران گفت: تعرفه برق شهرستان از نوع گرمسیری و در واقع ارزانترین تعرفه برق کشور است که این تعرفه از ابتدای فروردین تا ۳۰ آذرماه لحاظ می شود .

مدیر اداره برق شهرستان دهلران عنوان کرد : انتظار است شهروندان مصرف بهینه برق را در دستور کار خود قرار بدهند واین به معنای کم مصرف کردن نیست بلکه درست مصرف کردن در ساعات اوج بار مواجه که ازساعت ۱۲ تا ۱۸ و از ساعت ۲۱ تا ۲۳ توجه کنند و در این ساعت از وسایل سرمایشی پرمصرف مثل مایکروفر ، اتو و... استفاده نکنند.

محمدبیگی ادامه داد : با توجه به اینکه در فصل امتحانات قرار گرفتیم و دانش آموزان برای امتحانات آنلاین نیاز به استفاده از موبایل تبلت و لپ تاپ دارند توصیه می‌کنیم حتماً در تمام ساعات شبانه روز وسایل مورد نیاز خود را شارژ کنند که با مشکل مواجه نشوند.

مدیر اداره برق شهرستان دهلران تصریح کرد : باتوجه به قطعی برق مراکز حساس همانند درمانگاه‌ها، نانوایی‌ها حتماً ژنراتور اضطراری داشته باشند که در خاموشی هایی که با برنامه ریزی شده و چه خاموشی‌های بدون برنامه دچار مشکل نشوند.

وی افزود : در سال گذشته در سطح شهرستان ۲۵۰ لوازم اندازه گیری (کنتور برق ) سوختگی اتفاق افتاد و در سال جاری علی رغم اینکه هنوز به اوج مصرف برق نرسیدیم ۵۰ کنتور برق دچار سوختگی شدند و پیش بینی می شود مصرف برق در مرداد ماه به ۱۰۰ مگابایت برسد .

محمدبیگی یادآوری کرد: تمام خاموشی ها از طریق دیسپاچینگ، اعمال می شود و شرکت توزیع برق شهرستان استان هیچ گونه نقشی در خاموشی ها ندارد ./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار