دیار غواصان دریا دل زنجان همیشه قهرمان امروز میزبان شهیدی است که باز هم برای مردمش افتخار آفرید و در رکاب رئیس جمهور به شهادت رسید.
کد خبر: ۱۱۶۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳ 23 May 2024

به گزارش تابناک زنجان، زنجان نیز مانند تک تک نقاط کشورمان داغدار رئیس‌جمهور شهید و همراهانش است به ویژه اینکه یکی از فرزندان غیور دیار غواصان دریادل و سرزمین شور و شعور حسینی یعنی شهید سرهنگ دوم بهروز قدیمی در رکاب ایشان به شهادت رسید.

زنجانی‌ها امروز آمدند تا بگویند راه شهیدان خدمت ادامه خواهد داشت. آن‌ها آمدند که ثابت کنند قدردان زحمات رئیس‌جمهوری هستند که در محروم‌ترین نقطه شهرشان در خانه کوچک و حقیر یکی از محروم‌ترین زنان این خاک حضور یافت تا نشان دهد شیفته قدرت نیست بلکه تشنه خدمت است.

به گزارش ایسنا، پس از مراسم وداع و تشیع پیکر شهید سرهنگ بهروز قدیمی تا میدان انقلاب، پیکر این شهید ساعت ۱۳:۳۰ امروز از میدان امام حسین (ع) ابهر به سمت مصلی این شهر تشییع و در زادگاهش روستای درسجین مراسم خاکسپاری انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سرگرد شهید بهروز قدیمی با تخصص الکترومکانیک، ۱۰ آذر ماه سال ۵۸ در شهرستان ابهر استان زنجان چشم به جهان گشود و ۲۵ شهریور ۷۴ وارد نیروی هوایی ارتش شد.

وی در پایگاه‌های شکاری همدان، چابهار، مهرآباد و آشیانه جمهوری اسلامی ایران خدمت کرده بود. سرگرد فنی بهروز قدیمی دارای ۷۲۰ ساعت پرواز بود.

شهید «بهروز قدیمی»، سرگرد نیروی هوایی ارتش بود که به عنوان سرگرد فنی بالگرد، در پرواز حامل رئیس‌جمهور شهید آیت الله رئیسی حضور داشت.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار